luni, 26 martie 2018

Recenzie:Nebunul Alb de Allex Trusca.

Lui Erin, un băiat modest, crescut la țară, i se pregătește un destin neașteptat. I se șoptește despre asta în vise premonitorii, însă nu îi este ușor să cuprindă magnitudinea sacrificiului care i se pretinde pentru a salva întreaga omenire.
Călătoria fascinantă a lui Erin și a celor câțiva însoțitori hărăziți de mâna sorții are loc într-un context pe care nimeni, până acum, n-a mai îndrăznit să-l plaseze într-un roman.

Din momentul in care am inceput sa citesc aceasta carte am fost surprinsa intr-un mod absolut placut.Sunt genul de om care prefera sa gaseasca intr-o carte multe dialoguri si foarte putina povestire..Cel putin asta am crezut.Uite ca Allex Trusca a reusit sa imi schimbe total gandirea si a reusit sa ma faca sa citesc aceasta carte ,de la inceput pana la sfarsit,fara sa ma plictisesc,fara sa imi pierd rabdarea sau sa urasc fiecare cuvant.
Am citit fiecare capitol,fiecare cuvant de parca nu am mai citit asa ceva vreodata.Da,sunt surprinsa si,da,abia astept continuarea.
Ceea ce autorul ne-a oferit in aceasta carte a fost o surpriza mare pentru mine,mai ales ca sunt o fana mare a cartilor de genul acesta.Mi-a placut la nebunie idea,felul in care povestea a inceput si felul in care a evoluat treptat.Ne-a oferit o poveste fascinanta in care imposibilul se intampla,o poveste in care descoperim cat de mare este dorinta omului de a supravietuii si cat de departe este dispus sa ajunga.
O poveste geniala cu un sfarsit tulburator dar in acelasi timp fascinant. Inceputul unei aventurii de neuitat plina de urcusuri si coborasuri.

Ingeri,Demoni,Vrajitori,Vrajitoare,Calugari,Asasini si Oameni...O lupta nebuna.O lupta pentru supravietuire.Un joc de sah intre Bine si Rau..Oare cineva o sa castige?

Ceea ce ma impresionat mai tare a fost felul in care autorul a ales sa ne prezinte personajul principal,cum a incercat sa ne arate cat de important este acesta in toata povestea si cum paseste intr-o lume total diferita.
Intr-un fel ,as putea sa spun ca Erin ,personajul principal din aceasta poveste,este eroul tipic pe care il cunoastem cu totii.Genul acel de om care ajunge sa faca imposibilul,sa lupte pentru viata lui si pentru a omenirii...Insa trebuie sa punctez faptul ca acest erou are ceva cu totul diferit:o lupta interioara.O lupta interioara intre ceea ce ar trebui sa faca si faptul ca ceva lipsea in viata lui.
Inceputul,felul in care Erin ajunge sa aiba parte in aceasta batalie,mi s-a parut absolut genial.Premonitii,un inger renegat care a fost impietrit..Este ceva ce nu am mai gasit in alte cartii.Mi-a placut idea,mi-a placut felul in care autorul a indraznit sa ne ofere ceva diferit,ceva care sa ne faca sa ne gandim la unele lucruri imposibile.Daca ai o imaginatie destul de bogata atunci cu siguranta o sa ai parte de un spectacol genial in timp ce citesti aceasta carte.
Mi-a placut felul in care gandea,mi-a placut eroismul lui si faptul ca nu se dadea batut..dar in acelasi timp tristetea lui,dorinta lui de a o gasii pe ea,pe femeia pe care o iubea,ma facut sa imi doresc ca povestea sa fie un pic diferita.

As putea sa spun ca mi s-a parut amuzant felul in care unele lucruri s-au intamplat.Cum Erin si-a gasit treptat prieteni acolo unde nu si-a imaginat ca o sa-i gaseasca..Cum un cavaler care prefera compania vinului ,un asasin a carui motto are o semnificatie prea profunda,un calugar exorcist a carui meserie nu este prea iubita,un vrajitor elementalist incepator dar dornic sa ajute,si ,intr-un final,un Inger renegat ,ajung lupte impotriva Raului alaturi de o armata mare cu Erin in frunte.

Da,o poveste pe placul sufletului meu.O poveste care mi-a oferit exact ceea ce caut in genul acesta de carti:suspans,o batalie imposibila,multe personaje fascinante,o iubire imposibila(stiu,stiu,nu am mentionat despre asta mai sus dar mai am timp) si multe altele.
Iubire imposibila?Eii...Nu m-am gandit ca o sa se ajunga la asa ceva dar uite ca autorul s-a gandit la toate.Stiu,stiu..E ceva ce nu am cum sa evit,dar intr-un fel parca da si un alt sens povestii,nu-i asa?Desi nu ni se ofera prea multe detalii despre Erin si Zaira,sper ca o sa am sansa sa aflu ce o sa se intample cu cei doi.

Mi-a placut felul in care povestea a evoluat,cum totul a inceput sa aiba sens in clipa in care Erin a inceput sa puna in aplicare planul lui pentru a distruge armata Necromantului.Fiecare capitol din aceasta carte a avut cate o surpriza,surprize care intr-un final s-au dovedit a fii foarte folositoare.Da,am fost destul de incantata...Atat de incantata incat as fii putut sa termin de citit carte intr-o singura zi.
Nu o sa ofer prea multe detalii,sper ca ce am scris mai sus sa fie destul si ca o sa fiti curiosi.Eu cred ca merita sa ii oferiti o sansa.

O poveste care schimba totul.O poveste plina de surprize.Povestea unui tanar care poate schimba totul.Un joc de sah intre doua personaje puternice.Rau sau Bine....Oare cine o sa castige?

Librarii online: Elefant , Libris .