miercuri, 11 octombrie 2017

Recenzie:Aviatoarea de Sandra Coroian.

Aviatoarea Süre Vanay pornește în cea mai importantă misiune a vieții sale, care o poate propulsa spre un nivel mai înalt în rândul aviatorilor din Naram. Misiunea stranie pe care o primește, de a livra un mesaj la o adresă neștiută de nimeni, aflată la baza muntelui Histo, o trimite pe Süre într-o călătorie de neuitat.
Curiozitatea și curajul o împing spre limitele dintre spațiu și timp, făcând-o să se piardă chiar înainte de a ajunge la destinație. Locurile pe care le vede, oamenii pe care îi întâlnește și speranța nebună de a-și revedea fratele dispărut, o poartă într-o lume cu totul nouă și misterioasă.
Începe o aventură de neuitat alături de Süre Vanay, aviatoarea neînfricată și decoperă o lume plină de emoție, în care războiul stă să înceapă la fiecare pas, în care dragostea pare imposibilă și timpul devine relativ.

Cand am citit prima data descrierea am stiut ca trebuie sa fac cumva sa pun mana pe ea,s-o citesc si sa aflu mai multe detalii despre Süre,despre destinul ei si despre ce o sa se intample in Aviatoarea.Daca cineva mi-ar fii spus ca aceasta carte(si inca una pe care am citit-o inainte) o sa fie leacul meu pentru reading slump poate nu as fi crezut,dar iata-ma aici dupa ce ,practic,am devorat-o,incercand sa-mi asez ideile intr-o postare in asa fel incat sa iasa o recenzie mai serioasa.
Pe langa descriere,ceea ce m-a atras foarte mult la aceasta carte a fost coperta.Mi-a placut la nebunie de la inceput si trebuie sa mentionez faptul ca se potriveste perfect cu subiectul cartii,mai ales cu personajul principal.
Pot sa spun,desi am citit multe carti,ca nu am mai avut parte de o asemenea aventura:speciala,fascinanta ,un adevarat roller coaster de evenimente care te dau total peste cap,apoi bucata cu bucata iti ofera raspunsuri la toate intrebarile.Eii,nu exagerez.De la inceput am inceput sa-mi pun o mie si o suta de intrebari,poate chiar am ramas cu unele,insa pana la urma am inteles ce se intampla cu eroina noastra.
Sandra Coroian a reusit sa o faca din nou!A creat o poveste nemaipomenita cu un subiect destul de intens.O aventura care a reusit sa ma prinda in mrejele ei,sa ma arunce in mijlocul actiunii ,dar in acelasi timp o poveste de iubire,de sacrificiu.Poate am inteles gresit,poate era cu totul despre altceva..dar dupa felul in care s-a terminat carte eu nu pot sa cred altceva.

Ceea ce a inceput ca o simpla poveste despre doi copii si bunicul lor a devenit treptat povestea unei fete cu un vis mare.O fata caruia viata ii pune multe obstacole in cale,inclusiv pierderea celor dragi.Visul ei cel mare este sa zboare ,sa ajunga printre nori si sa faca imposibilul.Dar ceea ce i-a pregatit destinul este mult prea intens,o provocare enorma pe care Süre incearca sa o treaca cu brio.Oare o sa reuseasca sa mearga mai departe?Oare viitorul o sa ii aduca o provocare mai mare?

Avioane?Eii,asta nu este un subiect foarte familiar pentru mine,dar de data asta am zis ca trebuie sa-i dau o sansa si sa incerc sa aflu despre ce este vorba.Da,sunt genul de om care le admira de la distanta ,insa nu am visat niciodata la asa ceva.Insa uite cum curajoasa Süre infrunta vantul ,cerul cel albastru si ne ofera o aventura pe cinste si plina de peripetii.

La inceput,dupa cum am scris mai sus,am avut o mie si o suta de intrebari.Am vrut sa aflu cat mai multe despre Süre si Sergei,despre ce se intampla cu ei si cum o sa fie viitorul lor.Nu m-am asteptat ca viata lui Süre sa i-a o intorsatura atat de brusca,dar recunosc ca nu regret absolut deloc faptul ca am decis sa-i citesc aceasta poveste.
Recunosc,recunosc!Nu m-am asteptat la toata povestea cu Ohm,Balakian si toate cele..Dar cu siguranta povestea nu ar fi fost la fel fara ei.Mi-a placut la nebunie tot misterul,felul in care Ohm a aparut,mesajul acela pe care trebuie sa-l duca Sure si felul in care Balakian a aparut in viata ei.Mana destinului.Asta e tot ce pot sa spun.Si,da,desi au fost momente in care am citit de vreo 2-3 ori acelasi pasaj(incercam sa fiu sigura ca am citit bine ),am ajuns sa sper ca Balakian si Süre sa ramana impreuna,insa ceea ce s-a intamplat intr-un final m-a surprins si recunosc ca nu eram pregatita pentru asa ceva.Mi-a placut reactia celor doi cand erau unul in preajma celuilalt,mai ales cat de protectiv era Balakian.La un moment dat am crezut ca poate intre cei doi nu o sa se intample nimic,dar prima impresie uneori este gresita.Intr-un fel a fost o poveste de iubire tragica,o iubire neasteptata intr-un moment nepotrivit ,intr-o lume oarecum paralela.O lumea paralela,magica si necunoscuta pentru eroina noastra.O lume la un pas de razboi si o lume in care razboiul a inceput.Oare care lume este mai potrivita pentru eroina noastra?
Incapatanata si foarte hotarata sa-si implineasca visul,eroina noastra reuseste imposibilul.

Ma opresc aici,desi as mai avea multe de scris,insa imi este frica sa nu stric totul mai mult.Nu vreau sa va dau prea multe spoilere.Sper ca ce am scris mai sus sa va faca cat de cat curiosi si daca vreti sa aflati mai multe despre aventura nemaipomenita a lui Sure Vanay atunci va recomand sa puneti manutele pe aceasta carte!Eu am facut-o si a meritat.

Goodreads: Aviatoarea.
Quantum Publishers: Aviatoarea.
Elefant: Aviatoarea.