joi, 12 octombrie 2017

Noutati in biblioteca mea..Plus o melodie ^_^


Hello! ^_^

Noutati!Noutaaati.Ops.Incercati sa nu ma bagati in seama,mai ales cand incep postarile in asa fel,insa asta nu inseamna ca nu trebuie sa cititi toata postare.Poate exagerez un pic cu felul in care incep dar asta nu inseamna ca o s-o tin asa pana la capat..Cred.
Eii,zilele astea a fost ziua mea de nastere.Asa cum a venit a si trecut.Nu-i bai,am mai imbatranit cu un anisor,insa asta nu se simte.Momentan.
Oh,stai,asta nu are nici o legatura cu ceea ce am vrut sa scriu!Don't mind me.
Well,postarea asta este dedicata unor carti pe care le-am adaugat saptamana asta in biblioteca,patru azi si una marti,chiar de ziua mea.
Cand vine vorba despre carti uneori ma simt ca un copilas mic care primeste un cadou imens.Dar nu cred ca sunt singura care pateste ceva de genul.
Zambetul de pe chipul meu nu s-a sters de nici o culoare de pe fata mea dupa ce le-am facut o vizita celor de la pick-up point-ul elefantului.Dupa ce mi-am luat comanda ,am tot studiat continutul pana cand am ajuns acasa,chit ca nu le-am scos din ambalajul in care se aflau.Da,am fost tare nerabdatoare si ma simteam in al noulea cer.Amuzant sau nu,asta nu mai stiu.Tot ce conteaza este ca atunci cand am ajuns acasa am desfacut rapid ambalajul si am inceput sa rasfoiesc cartile.Si,da,abia astept sa le astept!
In caz ca va doriti sa achizitionati aceste titluri o sa gasiti la fiecare in parte link-uri unde le puteti gasi,precum si editura la care au fost publicate.

                Prima carte pe care am primit-o saptamana asta a fost Nemuritoarea Starling ,primul volum din seria Emblema Eternitatii ,de Angela Corbett.Cartea am castigat-o la un concurs pe pagina de facebook a celor de la Delicatese Literare si abia astept sa o recitesc.Da,am mai citit-o mai de mult pe cand s-a facut campania de publicare.


Editura: Leda Edge.
Elefant: Nemuritoarea Starling.
Libris: Nemuritoarea Starling.

Cele patru carti pe care le-am achizitionat astazi de la Elefant sunt: Sabia destinului si Sangele elfilor de Andrzej Sapkowski (vol 2 si 3 din seria Witcher) ,CHOICE de Livia Furia si Nebunul Alb de Allex Trusca.Volume pe care le-am asteptat nerabdatoare.

Editura:Nemira.
Elefant:Sabia Destinului ; Sangele Elfilor.
Libris:Sabia Destinului ; Sangele Elfilor.

Dupa ce am citit primul volum din seria Witcher,adica Ultima Dorinta,imi doream sa aflu mai multe despre aventurile nebune ale vanatorului de monstri,Geralt.Mi-a placut la nebunie stilul autorului si peripetiile prin care trecea personajul principal,asa ca am profitat de reducerile de pe elefant si am achizitionat cele doua volume.

Editura: Quantum Publishers.
Elefant:CHOICE ; Nebunul Alb.
Libris : CHOICE ; Nebunul Alb.
CHOICE si Nebunul Alb au fost la alegere.Mi s-au parut destul de interesante descrierile de la ambele carti ,dar in acelasi timp am citit cateva recenzii pozitive asa ca am decis sa vad cu proprii mei ochi daca este adevarat sau nu.Nu ma bazez niciodata pe recenziile altora sau pe ratingurile lor,insa de data asta merg pe mana lor.
PLUS:ador copertile.Yup,cei de la Quantum Publishers au coperti absolut geniale!Cel putin in cazul acesta si in cazul cartilor scrise de Sandra Coroian,adica I.R.en si Aviatoarea,doua carti pe care le am in biblioteca,citite si recenzate pe blog.

Cam atat pe ziua de astazi.Eu zic ca momentan pe luna asta am ce citi ,plus ca mai exista vreo cateva carti in biblioteca care asteapta sa fie recitite si recenzate.In caz de ceva,o sa va dau de stire,ori aici pe blog ori pe pagina de facebook.

Si melodia promisa..




Niciun comentariu: