luni, 25 septembrie 2017

Autumn days.


via GIPHY

Si s-au dus zilele calduroase de care o sa ne fie dor,insa trebuie sa recunosc ca sunt un pic bucuroasa ca am scapat de acele zile mult prea calduroase in care nu puteam sa fac absolut nimic altceva decat sa incerc sa ma ascund de razele fierbinti ale soarelui.Eii,o sa imi fie mie dor de caldura ,mai ales ca pe zi ce trece e tot mai racoare afara.
Recunosc,o sa ajung la un moment dat sa ma plang ca trebuie sa ma imbrac un pic mai gros,dar nu e bai.
Zilele astea sunt perfecte sa petrec timpul cu nasul intr-o carte,cu o cana de ciocolata calda si sa stau comfortabil undeva unde sa nu ma deranjeze nimeni.Asta-i planul meu pentru zilele libere sau mai bine zis zilele in care nu am nici un plan.

In ultimul timp nu am mai fost la curent cu ce se mai intampla in lumea cartilor,adica ce carti au mai publicat edituriile de la noi din tara sau ce urmeaza sa apara.Dar o sa recuperez eu treptat.Am obiceiul asta.Si nu doar cand vine vorba despre carti.
Am o lista intreaga de seriale pe care le urmaresc..Da,vreo 9-10 seriale sau ceva de genul.Mai nou incerc sa las sa apara mai multe episoade dintr-un sezon ca apoi sa pot sa fac maraton,insa atunci cand ma satur de toate ma opresc si nu ma mai uit la absolut nimic.E hilar,mai ales ca uneori uit la ce episod sunt si trebuie sa reiau tot sezonul din serialul respectiv de la inceput.Ha,so much fun!Not.
Momentan astept ca Teen Wolf sa se termine,sa apara toate episoadele si apoi ma pun sa ma uit.Sunt tare curioasa ce final o sa aiba..Hehe,pana atunci raman in continuare la House M.D .Oh,nu stiu cum de nu am vazut serialul asta pana acuma.

Cam atat pentru astazi.O sa revin cu alta postare in alta zi,atunci cand o sa imi vina alta idei,asa cum am patit astazi.

Sa aveti parte de o zi frumoasa si minunata!La mine se termina in curand,mai exact la o 19:00.De ce?Atunci incep sa lucrez ,asa ca buna mea dispozitie sare afara pe geam.Glumesc!Glumesc!Nu e chiar asa rau. ;)

Cya later ^_^


Niciun comentariu: