miercuri, 17 mai 2017

Astazi.Maine.In fiecare zi.Un pic despre mine-pentru cei care nu ma cunosc.





             In general imi este greu sa ma hotarasc ce vreau sa fac cel mai mult: sa citesc,sa ma uit la un serial sau sa fac absolut nimic.Ei bine,ultima faza este scoasa din problema,deoarece m-am obisnuit ca tot timpul sa citesc sau sa ma uit la seriale,asta pe langa mersul la lucru si plimbarile prin Timisoara.

Am promis ca o sa-mi revin si ca o sa incep din nou cu blogul,poate nu o sa am idei extraordinare,dar o sa incerc sa imi dedic din nou timpul acestei placeri.Da,este o placere a mea sa postez recenzii pe blog,chti ca poate nu au nici o influenta in acesta lume.Tot ce am postat pana acuma:recenzii,noutati si publicitate(o fac pentru ca vreau,nu pentru ca am sponsorizari),am facut-o pentru ca ma gandeam sa redau cat de cat un pic viata blogului.

Ei,revenind la titlu,pentru cei care nu ma cunosc si nu stiu ca ma aflu de cativa ani buni in lumea blogosferei,o sa fac o mica prezentare .Fara obligatii,fara asteptari.Ceva pentru mine si,in caz ca doriti,ceva pentru voi ,cititorii acestui blog.

In primul rand numele meu este Oana,am 23 de ani si sunt din Timisoara.Am inceput sa citesc cand eram prin liceu,in clasa a 9 a .Totul a inceput cu seria Jurnalele Vampirilor apoi a escaladat la multe alte serii pe care le-am achizitionat cu timpul si pe care am ajuns sa le indragesc enorm de mult.Sunt o fire mai retrasa care se imprieteneste foarte greu cu alte persoane,dar si o fire care uneori renunta prea repede,ca dovada va dau exemplu acest blog si lipsa mea de inspiratie-da,am renuntat la un moment dat si mi-am zis ca e mai ok sa postez doar recenzii.Am ajuns sa citesc carti in romana si engleza,,povesti atat de incredibile si fascinante pe care le recomand mai departe,chiar nu ma pot abtine sa nu o fac.
De ce imi doresc sa revin?Pentru ca,desi nu mai imi fac sperante la vreo sponsorizare din partea edituriilor din Romania,imi place sa postez pe blog.
Nu am recenzii exceptionale,ci cateva ganduri aruncate pe hartie.Sentimente proprii si nevoie de a le scrie undeva.

De cati ani am blogul?Ei ,asta-i o poveste luuunga!Prima postare pe acest blog este din 06.01.2011. Initial,gandurile mele pentru acest blog au fost neimportante ,ceva simplu si inutil:poze,clipuri,versuri si lucruri de genul.Dar,uite ca am schimbat placa si am ajuns in lumea cartilor.Asa idea mea s-a schimbat complet si am ajuns unde sunt astazi.6 ani minunati de blogosfera.6 ani in care am postat recenzii si alte lucruri,mi-am descarcat sufletul pe acest blog si ,dupa parerea mea,ar fii pacat sa renunt asa .
Da,nu am multi urmaritorii si nu stiu cati dintre cei care s-au abonat mai intra pe aici.Sunt dezamagita?Da,dar nu de voi,ci de mine.Intr-un fel,am ajuns sa gandesc asa:fac tot ce pot,pun cum pot si scriu cum stiu.Ceva de genul si sper sa nu ma credeti genul de persoana care se crede mai buna decat voi.Nu sunt si o sa recunosc asta intotdeauna.Sunt recunoscatoare celor care mai arunca cate o privire pe aici si va multumesc enorm pentru suport.

In caz ca doriti sa ma gasiti si pe alte pagini de socializare mai jos gasiti link-urile de la:
Goodreads: Oana D.H.
Facebook: Magic World Of Books . (pagina de facebook a blogului)
Instagram: Oana D.H . (profilul meu personal de pe instagram )


Stiu,sunt extrem de mult bloguri despre carti si tot mai apar.Poate sunt ca un ac in carul de fan ,dar fiecare persoane are propriile idei,fiecare blog este unic pentru felul lui de a fii.Dar asta nu-i un motiv sa renuntam,nu atunci cand ne place ce facem.

Niciun comentariu: