luni, 6 martie 2017

Sincer si din tot sufletul...Rubrica noua:Astazi mi s-a facut dor de...



In ultimul timp m-a apucat dorul de a reciti unele serii.Nu ma intrebati  de ce sau ce se intampla.
Desi eu stiu perfect de bine ca exista o mie si o suta de noutatie pe care le-as putea citi,se pare ca unele carti din biblioteca mea imi fac cu ochiul,cum ar fii seria Lux de Jennifer L. Armentrout.Practic,am devorat primele doua volume si mai am putin pana il termin pe al treilea..Stiu,stiu..Nu e cine stie ce,insa recunosc ca mi-a fost dor de Daemon si de Katy,de luxeni si de toate belelele prin care trec ei in seria asta.
Problema mea cea mare?Sunt sigura,100% sigura,ca dupa ce o sa termin cu cele patru carti din serie,parca vad ca o sa imi faca cu ochiul si alte carti din biblioteca.Hmm,yup,it happened before and it will happen again.Like always.

Deja am cateva carti aici pe masa,langa laptop,pe care mi le-am propus sa le recitesc si sa le fac recenzii asa cum trebuie,nu balbaielile mele rapide si fara sens pe care le-am postat inainte.Yikes,sunt un pic nerabdatoare deoarece,pot sa spun asa mai pe scurt,vreau sa transforma asta intr-un mic proiect de-al meu.

Am reusit sa modific ,cat de cat,o poza pentru rubrica.

Despre ce o sa fie vorba in rubrica aceasta:

De fiecare data cand o sa ma apuc sa recitesc o carte/serie,o sa-i fac o mica prezentare aici pe blog:descrierea cartii,cateva cuvinte despre autor,din ce serie face parte(daca se pune  problema) si ce m-a atras cel mai mult la cartea respectiva,ce m-a indemnat sa o recitesc.Sounds exciting!
Bineinteles,pe langa asta mai am de gand sa citesc si alte carti,cumva trebuie sa ajung sa imi termin Reading Challenge-ul de pe Goodreads.Am pus 200 de carti.Yikes!
Bun,habar n-am cate cartii am in momentul asta in biblioteca,dar cred ca sunt peste doua sute.Cele de aici de la oras + cele de la sat...Yikes,o sa dureze ceva timp.Well..O sa incep rubrica(proiectul meu cel nou) cu seria Lux(vedeti poza mai jos cu cele patru carti) deoarece la primele doua volume am pus deja recenziile in engleza,asa ca o sa profit de ocazie sa le traduc.

Mai jos o sa vedeti niste poze cu cartile pe care le-am ales sa le recitesc in Martie -Aprilie.

1.Seria Lux de Jennifer L. Armentrout.

2.Primele doua volume din seria Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick(Ingerul Noptii si Crescendo).
Ingeri Cazuti de Susan Ee.
Halo de Alexandra Ardonetto.

3.Anna si Sarutul Frantuzesc de Stephanie Perkins.
Daca as ramane de Gayle Forman.
Te Astept de Jennifer L. Armentrout.
Inainte Sa te Cunosc de Jojo Moyes.

Momentan sunt doar 12 carti,desi eu am mai multe in biblioteca.O sa revin cu o alta postare mai pe la sfarsitul lui Aprilie.Acolo o sa prezint ce carti urmeaza sa recitesc.

Niciun comentariu: