vineri, 31 martie 2017

Recenzie:Dark Lover ( Black Dagger Brotherhood #1) de J.R. Ward.

La adăpostul nopţilor din Caldwell, New York, se duce un război pe viaţă şi pe moarte între vampiri şi exterminatori. Populaţia civilă de vampiri este apărată de şase războinici care se luptă pentru supravieţuirea rasei lor, formând temuta şi misterioasa Frăţie a Pumnalului Negru. Dar niciunul dintre ei nu inspiră atâta teroare şi admiraţie printre duşmani ca Wrath, conducătorul lor, ultimul vampire pursânge de pe Pământ…

Pradă unui sentiment de nelinişte care îi invadează trupul şi mintea, Beth Randall se trezeşte fără apărare în faţa necunoscutului senzual şi periculos care o vizitează într-o noapte cu ochii acoperiţi de umbre. Dar curând tânăra descoperă că atingerile lui stârnesc în ea o foame care ameninţă să îi devoreze pe amândoi…

Cand am inceput sa citesc seria Black Dagger Brotherhood ma gandeam ca o sa fie ceva simplu,foarte interesant si cu personaje cat de cat bune, dar ceea ce am primit a fost cu totul altfel.
Ei ,recunosc ca in unele cazuri nu ma obosesc sa citesc recenziile altora si imi propun sa aflu pe cont propriu despre ce este vorba. Si uite ca am ajuns aici,in momentul acesta, incercand sa scriuncateva cuvinte despre primul volum din seria aceasta.
In general, când vine vorba despre carti scrise la persoana a treia,imi este greu sa le citesc si sa intru in ritm,insa trebuie sa recunosc că de data asta nu am avut treaba. Mi-a fost foarte usor sa citesc toate capitolele,desi unele am ales sa le citesc rapid si scurt, deoarece erau despre personajele rele din seria asta si nu mi s-au parut capitole interesante.
In mare parte am ales sa ma concentrez asupra capitolelor despre vampirii din Fratia Pumnalului Intunecat si a unui personaje care urma sa fie foarte important in acest volum.
Ceea ce mi s-a parut cel mai interesant a fost felul in cate a fost creata lumea : batalia dintre vampirii si lesseri. Nevoia lor de a se proteja,dar si in acelasi timp de ai proteja oe oameni. Felul in care se intamplau unele lucruri ,chit ca erau greșite sau corecte. Mi-a placut foarte mult ,desi recunosc ca a avut un inceput direct care iti da sansa sa intelegi din start ce se intampla cu adevarat în viața celor din fratie. Pe langa asta,mi-a mai placut faptul ca nu a fost doar din punctul de vedere a unui sigur personaj,ceea ce a facut totul mult mai interesant. Sau cel putin asa cred eu.

Viata lui Beth nu este tocmai una lipsita de incidente,dar niciodata nu s-a asteptat sa i-a o intorsatura atat de drastica. Fiind atacata de o gasca si aproape violata,ultimul lucru pe care si-l doreste ea este ca totul sa se intoarca inca o data cu roatele in sus,ceea ce se si întâmplă. Dupa ce întâlnește un strain care-i da de inteles ca ceva imens urmeaza sa se întample in viata ei,tot ceea ce Beth isi doreste este sa afle adevarul despre ceea ce se intampla si despre acel străin misterios. Dar..Daca incercand sa afle adevarul despre acel străin viata i se complica mai tare? Daca acel adevar aduce la suprafata rani pe care ea le considerase vindecate? Daca..

Dupa felul in care a inceput cartea si dupa ce s-a intamplat cu unul dintre vampirii din fratie ,nu m-am asteptat sa gasesc o poveste de iubire,insa ceea ce s-a intamplat in aceasta carte chiar asta a fost.
Stiti ce mi s-a intamplat cand am inceput sa citesc aceasta carte? Nu am mai putut sa ma opresc pana cand nu am terminat-o. Este fascinanta si te captează instantaneu,mai ales daca esti genul de persoana căruia ii plac genul asta de cărți. Recunosc,sunt anumite scene mai intense ,descrise destul de explicit,insa chimia dintre personaje este cea care te da pe spate.
Ador faptul ca am putut sa aflu cate putin despre toti membrii fratiei si ca ,asa un pic,am avut sansa sa citesc despre ce sunt un stare toti. Dar ,in mare parte, aceasta carte s-a concentrat mai mult asupra lui Wrath, conducătorul fratiei dar si regele rasei,chit ca nu voia sa accepte acest titlu.
Genul acela de personaje intens,misterios,incapatant dar in același timp chipe si femecator,Wrath este ultimul vampir de rasa pura,motiv din cauza caruia se presupune ca este regele rasei. Oricat de intimidant si incapatanat a fost aproape in toate capitolele,mi-a placut felul lui de a fi si hotararea lui de a-si proteja semenii. Dar ,recunosc,ca incapatanarea lui mi s-a parut uneori amuzanta,deoarece oricat de mult se straduia tot ajungea sa isi schimbe parerea,mai alea cand era vorba de Beth.

Beth. Un personaj puternic si,la fel ca si Wrath, foarte incapatanat,lucru care m-a făcut sa cred de la inceput ca cei doi se potrivesc de minune. Incapatanarea ei a avut uneori rezultate bune dar a si adu-o in puncte periculoase. Mi-a placut că nu este genul de personaj care renunța usor si,da,reactia ei a fost un piv amuzanta cand a aflat ca Wrath este vampir.

Dupa cum am scris mai sus, capitolele nu au fost scrise doar din punctul de vedere a lui Wrath si a lui Beth ,ci si a unui detectiv pe care Beth il cunoștea, a lesserilor dar si a vampiriilor .
Butch, detectivul hotarat sa o scoata pe Beth din incurcatura, a fost o adaugare perfecta in acest scenariu. A reusit sa complice usor lucruri,dar intr-un final totul s-a intors in favoarea lui,in asa fel incat vampirii din fratie au ajuns sa-l aprecieze cat de cat.

Lesseri-creaturi dispuse sa distruga frăția, recurg la orice metoda sa-i atraga,dar si foartr hotarati sa puna punct razboiului dintre cele doua rase. Am ales sa citesc rapid acele capitole si am reusit sa citesc doar unele scene, cel putin ce mi se parea mai interesant. Mi se par destul de ciudati si ura lor fata de cei din fratie pare mai mult o obsesie.

Despre ceilalti vampirii din fratie am adunat ,asa putin,cateva informatii,insa gândul ca o sa am sansa sa citesc despre fiecare in parte ma face sa cred că sunt mai multe lucruri de aflat. Dar,tot ce s-a intamplat in aceasta carte ,a demonstrat faptul ca fratia este foarte unita si ca toti ar face tot posibilul sa apere rasa.
Dupa cum imi place mie sa spun:multe urcusuri si coborasuri. O aventura adevarata plina de surprize dar si inceputul unei povesti de nedescris.

Primul volum din aceasta seria a fost publicat la editura Corint . Din pacate nu vor publica toata seria.
Goodreads: Dark Lover .