luni, 6 martie 2017

Astazi mi s-a facut dor de...#1

   


   Daca tot am decis sa incep aceasta rubrica atunci sa incepem cu inceputul.
Sunt fericita sa anunt faptul ca in prima postare o sa fie vorba despre una dintre seriile mele preferate,adica Lux de Jennifer L. Armentrout.Ador povestea si personajele,mai ales ca este vorba despre extraterestri,un subiect,din punctul meu de vedere,mai dificil.



Cred,nu mai stiu sigur,ca este a doua sau a treia oara cand recitesc cartile din seria asta.Obsidian,adica primul volum,cu siguranta l-am citit de vreo 3-4 ori(nici eu nu mai stiu sigur..) si pot sa spun ca nu m-am putut satura.Ce mai vreau sa adaug ,inainte sa incep descrierile si toate cele,este faptul ca ador copertile.

Ce m-a atras cel mai tare la aceasta serie?Ei bine,pe langa faptul ca este cu extraterestri?Personajele,povestea si tot ceea ce se intampla.Este o serie bine scrisa si care evolueaza treptat in ceva uluitor.

Primele patru volume din seria Lux de Jennifer L. Armentrout au aparut la editura Leda.

1.Obsidian,primul volum din serie.


Traducere: Claudia Roxana Olteanu 
Nr pagini: 384 
Aparitie: 2014 


Descriere:
O CĂLĂTORIE CAPTIVANTĂ DE LA PRIMA PÂNĂ LA ULTIMA PAGINĂ.
Începuturile sunt întotdeauna dificile.
Când ne-am mutat în Virginia de Vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multăplictiseală… până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.
Şi pe urmă a deschis gura.
Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne în ţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva… neaşteptat se întâmplă.
Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.
Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.
Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.
Asta dacă nu-l omor mai întâi.

2.Onix,al doilea volum din serie.
Traducere: Roxana Claudia Olteanu 
Nr pagini: 480 
Aparitie: 2015 

Descriere:
O miză uriaşă, o chimie perfectă
E foarte greu să fiu conectată cu Daemon Black…
Prin magia sa extraterestră, Daemon este hotărât să-mi demonstreze că ceea ce simte pentru mine e mai mult decât urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Aşa că încerc să-l ţin la distanţă, deşi e mai aprins ca niciodată în aceste zile reci de iarnă. Dar noi avem probleme mai mari.
Ceva mai rău decât arumii se află în oraş…
MA-ul este aici. Dacă descoperă ce poate face Daemon şi că există o conexiune între noi doi, atunci sunt terminată. La fel şi el.
Iar la şcoala noastră a venit un băiat nou, care are un secret. Ştie ce s-a întâmplat cu mine şi mă poate ajuta, dar pentru asta trebuie să-l mint pe Daemon şi să stau departe de el. De parcă aş putea! Căci, în ciuda raţiunii, simt că mă îndrăgostesc de Daemon. Rău de tot.
Dar apoi totul se schimbă…
Am văzut pe cineva care nu ar trebui să mai fie în viaţă. Şi trebuie să-i spun lui Daemon, chiar dacă ştiu că nu va înceta să caute până ce nu va afla adevărul. Ce s-a întâmplat cu fratele lui? Cine l-a trădat?
Şi ce vrea MA-ul de la ei – de la mine?
Nimeni nu este cine pare a fi.
Şi nu toată lumea va supravieţui minciunilor…

3.Opal,volumul trei din serie.
Traducere: Claudia Roxana Olteanu 
Nr pagini: 464 
Aparitie: 2015 
Descriere:
Daemon Black este unic.
Când s-a hotărât să-şi dovedească sentimentele pentru mine, a făcut-o într-un mod foarte serios. N-o să mă mai îndoiesc niciodată de el, iar acum, că am trecut de momentele dificile, ei bine… e multă combustie spontană între noi!
Dar nici măcar el nu poate să-şi protejeze familia de pericolul de a încerca eliberarea celor dragi.
După tot ce s-a întâmplat, eu nu mai sunt aceeaşi Katy. Sunt cu totul alta… Şi nu prea ştiu ce o să însemne asta până la urmă. Când fiecare pas pe care îl facem pentru a descoperi adevărul ne aduce mai aproape de organizaţia secretă responsabilă pentru torturarea şi testarea hibrizilor, îmi dau seama cât de uriaşe sunt capacităţile mele. Amintirea celor morţi încă mai dăinuie, ajutorul vine din cel mai improbabil loc, iar prietenii vor deveni cei mai nemiloşi duşmani – dar noi nu vom da înapoi. Chiar dacă rezultatul ne va spulbera pentru totdeauna lumea.
Împreună suntem mai puternici…. şi ei ştiu asta.

4.Origin,volumul patru din serie.
AN APARIȚIE:15/03/2016
NUMĂR PAGINI:432
TRADUCERE:CLAUDIA ROXANA OLTEANU

Descriere:

Daemon ar face orice să o recapete pe Katy.
După raidul reuşit, dar cu final dezastruos de la Mount Weather, Daemon se confruntă cu imposibilul. Katy a dispărut. A fost luată. Totul se reduce acum la găsirea ei. Trebuie Daemon să distrugă pe oricine îi stă în cale? Imediat. E nevoie să ardă din temelii întreaga lume ca să o salveze pe Katy? Bucuros. Să expună în faţa tuturor rasa extraterestră? Cu plăcere.

Tot ce poate face Katy e să supravieţuiască.
Înconjurată de duşmani, singurul fel în care Katy poate rămâne în viaţă e să se adapteze. În definitiv, există lucruri în Daedalus care nu par chiar atât de nebuneşti, dar scopurile grupului sunt înfricoşătoare, iar adevărurile pe care le rostesc ei cu atât mai tulburătoare. Cine sunt de fapt tipii răi? Daedalus? Oamenii? Sau luxenii?

Împreună, pot înfrunta orice.
Dar cel mai periculos duşman fusese acolo mereu, iar când adevărurile sunt descoperite şi minciunile date în vileag, de partea cui se vor găsi Daemon şi Katy?
Şi vor mai fi vreodată împreună?

Descrierile cartilor au fost luate de pe site-ele : Editura Leda si Editura Corint.



!!
Imediat cum termin de citit cartile o sa scriu recenziile si o sa le postez pe blog!De fiecare data cand o sa recitesc ceva o sa pun o postare ca aceasta pe blog.

In curand Recenzie pentru Obsidian si Onix!

Niciun comentariu: