duminică, 26 februarie 2017

Actualizare..+ Music..+ Ce vreau sa citesc in continuare ^_^



   De cateva zile,nu mai stiu exact cate,m-am cam chinuit un pic sa actualizez pe blog pagina de recenzii. Ei,bine,nu pot sa spun ca sunt putine recenzii,tocmai de aia mi-a luat ceva timp,plus ca mi-au ocupat timpul si alte lucruri(cum ar fii lucrul si cititul).M-am incapatanat astazi sa termin de scris,altfel,in mintea mea,stiam 100% ca cu cat aman mai mult,cu atat nu o sa termin vreodata.
Initial,le-am avut puse in ordine alfabetica,dar nu am avut rabdare sa stau sa le cataloghez si sa pierd timpul cu ele asa,asa ca le-am pus dupa anii in care au fost publicate pe blog.Cele mai noi (adica 2016-2017) sunt primele,apoi urmeaza cele in engleza.Si ultimele sunt cele mai vechi:adica din anul 2011 pana in anul 2014.
La cele in romana am adaugat si un + eng,ceea ce inseamna ca exista si traducere in engleza.
Am facut in asa fel incat sa pun in evidenta vechiile mele recenzii,cele pe care le-am scris rapid si fara a sta prea mult pe ganduri .In caz ca va uitati pe acea pagina o sa vedeti ca scrie ceva de genul :Recenzii 2011-2014(le gasiti mai jos,sub recenziile in engleza).
Daca vedeti vreun titlu ingrosat inseamna ca este o carte/serie preferata.Am zis ca asa ar fii mai usor decat sa scriu in parantez sau sa pun vreun semn inainte.

Daca vreti sa vedeti lista cu recenzii : Recenzii/Reviews.



Si ,dupa cum am scris si pe facebook,o melodie pe care am tot ascultat-o pe repeat de cand am inceput sa scriu actualizarea:



Si,daca tot am reusit sa termin actualizarea,mi-am propus sa citesc:Copiii Lui Hurin de J.R.R Tolkien,editata de Christopher Tolkien.Volumul acesta a aparut la Editura Rao, la fel ca si seria Stapanul Inelelor si Hobbitul.Am in plan sa citesc toate cartile care au legatura cu aceasta serie.

Ce parere aveti?Ati citit Copii lui Hurin?Daca da,cum vi s-a parut?
Voi ce mai cititi?

Niciun comentariu: