vineri, 6 ianuarie 2017

Must read!Ce imi doresc sa citesc in 2017 ^_^

2017 se anunta a fi un an plin de noutati incredibile,povesti a caror continuare urmeaza sa apara sau unele care urmeaza sa isi faca debutul.
Avand in vedere faptul ca anul 2016 a fost plin de surprize pe gustul meu,astept cu nerabdare sa vad cum o sa fie de acum inainte.

Recunosc ca deja am pus ochii pe cateva carti care urmeaza sa apara la noi in tara in urmatoarele luni,carti precum al doilea volum din seria Banda Celor Sase Ciori,carte intitulat Crooked Kingdom, de Leigh Bardugo dar ,bineinteles,si al doilea volum din seria Regina Rosie,Glass Sword ,de Victoria Aveyard.
Din fericire,desi unele editurii nu au mai publicat cartile asa cum au promis,se pare ca Young Fiction Connection,Epica,Nemira si Rao continua sa aduca la noi in tare cele mai vandute carti din strainatate.

Ce imi doresc eu sa citesc cel mai mult?Lista este cam lunga dar presupun ca pot sa o scurtez si sa fac un top 9.In top o sa existe si carti care nu se stie daca o sa fie publicate la noi in tara,dar care sper sa aiba macar o sansa mica.

1.Crooked Kingdom de Leigh Bardugo.
2.Labirintul:Tratament final de James Dashner.
3.Vrajitoare Adevarului de Susan Dennard.
4.Niciodata Induplecate de Alexandra Bracken.
5.King's Cage de Victoria Aveyard.
6.The Struggle de Jennifer L. Armentrout.
7.A Court of Wings and Ruin de Sarah J. Maas.
8.Lord of Shadows de Cassandra Clare.
9.Ingeri de L.A. Weatherly

Ei ,lista este mult mai lunga,dar am tendinta sa tot adaug,asa ca nu o sa scriu tot.Momentan aceste titluri sunt singurele care mi-au venit in minte in acest moment.

Voi ce va doriti sa citit in acest an?Ce carti ati vrea sa apara la noi in tara?

Niciun comentariu: