luni, 2 ianuarie 2017

Am mai trecut un an.Bine ai venit,2017!

Acum ca am reusit sa postez prima recenzie din anul acesta sper ca o s-o tin asa tot anul.Cine stie poate am noroc.Avand in vedere faptul ca anul trecut am stat destul de bine la categoria Reading Challenge,mi-am propus ca anul acesta provocarea sa o setez la 200 de carti,desi pot sa trec peste.

In anul 2016 am reusit sa-mi depasesc recordul de carti.Am ajuns de la 117 carti(atatea am citit in 2015) la 178(citite in 2016).Poate anul asta o sa ajung la 200,asa cum mi-am propus.
Mai jos gasiti un grafic cu rating-ul si cartile citite in 2016.

Recunosc,am avut parte de povesti incredibile care m-au fascinat complet si pe care le-as putea reciti de foarte multe ori.Daca stau bine si ma gandesc,si dupa cum se vede mai sus in poza,majoritatea cartilor au fost pe gustul meu,lucru care nu ma mira.

Serii(cartile nu sunt aparute doar in anul 2016) pe care le recomand 100%:
1.Tronul de Clestar de Sarah J. Maas.
2.Frobidden Men de Linga Cage
3. Hastag de Cambria Hebert.
4.A Court of Thorns and Roses de Sarah J. Maas.
5.GearShark de Cambria Hebert.
6.The Royals de Erin Watt.
7.Red Queen de Victoria Aveyard.
8.Banda Celor Sase Ciori de Leigh Bardugo.

Si cam atat!Nu am facut un top 10,insa cele de mai sus sunt recomandarile mele personale.Ar mai exista unele carti(standalone)  pe care le-as recomanda,dar majoritate sunt scrise de Colleen Hoover,asa ca mai pe scurt,va recomand sa cititi toate cartile scrise de Colleen.E uimitoare!
Ah!Si era sa uit...Mai este Calico de Callie Hart.SI multe altele.


Si,ca sa nu spun ca am uitat,va spun astazi:LA MULTI ANI! Si sa aveti parte de un an uimitor ,plin de surprize placut si multe bucurii alaturi de cei dragi!


2 comentarii:

Yuki Black spunea...

Ai citit atâââât de mult! Felicitări! <3

Oana H. spunea...

Multumesc,Yuki! :)