marți, 15 noiembrie 2016

Yup,i know!Cateva cuvinte..Cateva carti..Zile descrise in cateva cuvinte.



Cine ar fi crezut ca dupa atata timp am sa ajuns in acest moment.Mai un pic si se mai termina un an,un an care ,pot sa spun sincer,a trecut rapid.Un an in care desi am citit destul de mult,nu prea ma postat recenzii sau altceva pe blog.Trist,stiu..Well,poate intr-o buna o sa ma loveasca inspiratia ,o sa zica ceva de genul:Trezeste-te!E timpul sa mai postezi ceva si pe blogul tau.Stii tu,ala pe care il ai de cativa ani.Blogul ala pe care l-ai inceput acum cativa ani plina de inspiratie si speranta ca o sa faci ceva frumos din el.Blogul acela unde iti petreceai tot timpul,scriind recenzii si postari despre toate cartile care iti plac.''

Inspirati-o,te astept sa ma lovesti din plin!

Pana atunci..


Pot sa spun ca sunt din ce in ce mai multumita cu edituriile de la noi din tara.Au inceput sa publice din nou cartile mele preferate(carti pe care le-am citit in engleza,dar care speram sa apara la noi in tara).Cartile absolut incredibile care merita citite si pe care astept cu nerabdare sa le cumpar ca sa pot sa le adaug in biblioteca mea.
Anul acesta am citit destule serii absolut incredibile,cum ar fi Tronul de Clestar si primele doua volume din seria Regatul Spinilor si al Trandafirilor. Ambele serii sunt scrise de autoare Sarah J. Maas. Din fericire.cateva volum din seria Tronul de Clestar au fost publicata la editura Rao(luati-o ca pe o recomandare din parte mea!) ,la fel si primul volum din seria Regatul Spinilor si Al Trandafirilor.Those are a must read,guys!Pe langa cele doua serii mentionate mai sus,am avut placerea sa fac cunostiinta cu niste personaje misterioase,fermecatoare si foarte inteligente.Acele personaje le gasiti in cartea Banda Celor Sase Ciori de Leigh Bardugo(desi a aparut al doilea volum in strainatate ,astept cu nerabdare sa para si la noi in tara).

In caz ca nu gasiti recenziile pe blog,puteti sa le gasiti pe toate pe Goodreads .

Bineinteles.lista mea ''to-read'' este prea lunga.In fiecare zi tot adaug alte carti,insa ma tot intreb oare cand o sa le citesc pe toate?Never.


Niciun comentariu: