marți, 28 iunie 2016

Thinking about...

Well,daca stau bine si ma gandesc la titlul care l-am ales pentru aceasta postare pot sa spun ca ma duce la gandul ca in ultimul timp nu prea am reactionat nici cum la ultimele aparitii,ma refer la carti,bineinteles.Sau seriale..Habar nu am.
Insa..Iata-ma aici incercand din greu sa incerc sa inteleg unele lucrui si sa nu fiu dezamagit de ele.
Motivul?Ei bine,exista mai multe motive..

Primul motiv?
AM aflat cand o sa apara volumul trei din seria Regina Rosie si titlul cartii.Mai e mult pana atunci,dar sincera sa fiu ma bucur ca macar acum stiu data si nu mai trebuie sa stau sa ma gandesc oare cand apare..
Ei bine..
Titlul: King's Cage.
Data:7.2.2017.

Recunosc ca sunt un pic dezamagita de faptul ca am de asteptat atat de mult,insa sper din tot sufletul ca ceea ce o sa gasesc in acest volum sa merite din plin!
Daca nu ati citit primele doua volume pana acuma va recomand sa faceti asta ASAP.Primul volum a aparut la editura Nemira.Este preferatul meu.De asemenea gasiti recenziile pe blog.

Al doilea motiv..

Zilele trecute am terminat sezonul 5 din serialul Suits..And,holy-damn-heck!Urasc cand un sezon se termina in asa hal incat ma lasa masca ..Si,da,asta s-a intamplat de data asta.Pfft.Pot sa spun ca in ultimul timp toate serialele pe care le urmaresc au un final de sezon mind-blowing..And that ,my friend,is something i do not like.Cliff-hangers.Yikes.

Al treilea motiv..

Ploua.Ploua.Si iar ploua.
Stiu,stiu!Nu are nici o legatura cu cartile sau serialele,insa eu sunt 100% satula de ploaie,mai ales ca ieri a inceput sa ploua si abia s-a orpit.Seriously,ce-i cu vremea asta??
Sper doar ca luna viitoare sa fie okay,mai ales ca urmeaza concediul si vreau sa prind vreme faina ca sa pot sa ma bucur de zilele libere..

Al patrulea motiv..
Ati citit seria A Court of Thorns and Roses?Primul volum a aparut recent la Rao..
Ei bine,recunosc ca primul volum nu a fost tocmai pe placul meu,insa al doilea?Ei,se pare ca A Court of Myst and Fury a fost prefect din toate punctele de vedere..Doar ca sfarsitul m-a lasat fara cuvinte si pana apare urmatorul volum o sa stau ca pe jar.
Aceasta este inca o serie care va recomand sa o cititi ASAP!

Recomandari:
Daca tot am mentionat cateva recomandari mai sus(doar doua serii) ma gandeam sa scriu cartile care mi-au placut mie cel mai mult pana acum din tot ce am citit anul acesta.
Acesta nu este un top.

1.Throne of Glass de Sarah J. Mass(serie)
2.Red Queen de Victoria Aveyard.(serie)
3.A Court of Thorns and Roses de Sarah J. Mass.(serie)
4.Paper Princess de Erin Watt.
5.Me before you de Jojo Moyes(in curand la editura Litera)
6.King de T.M Frazier.(serie)
7.Forbidden Men de Linda Kage.(serie)


Niciun comentariu: