duminică, 29 mai 2016

Recenzie:Printesa Mecanica (Dispozitive Infernale #3) de Cassandra Clare.


Dacă singura modalitate de a salva lumea ar fi să distrugi ceea ce iubeşti cel mai mult, ai face-o?
Ceasul ticăie.
Toată lumea trebuie să aleagă.
Tessa Gray ar trebui să fie fericită – nu aşa se simt toate miresele? Şi totuşi, în timp ce pregătirile sunt în toi pentru nunta ei cu Jem Carstairs, o pânză de păianjen întunecată începe să se ţeasă în jurul vânătorilor de umbre de la Institutul din Londra. Un nou demon îşi face apariţia, unul legat prin sânge şi taină de Magistru, bărbatul care plănuieşte să-şi folosească armata de automate nemiloase, Dispozitivele Infernale, pentru a-i distruge pe vânătorii de umbre. Nu mai are nevoie decât de un singur lucru pentru a-şi pune în aplicare planul diabolic. Primejdiile şi trădările, secretele şi magia, şi firele încâlcite ale iubirilor şi ale pierderilor se împletesc pe măsură ce vânătorii de umbre ajung la un pas de distrugere în acest final cutremurător şi surprinzător al trilogiei DISPOZITIVE INFERNALE.

Recenzie:


In acest moment incerc sa gasesc cuvintele potrivite pentru aceasta recenzia,insa se pare ca o sa fie un pic mai greu.
Am adorat seria Dispozitive Infernale de la inceput,fapt care m-a facut sa sper ca o sa aiba parte de un sfarsit spectaculos si genial. Si exact asa a fost.
Daca primele doua volume din aceasta serie au fost pline de surprize,ultimul volum ne-a oferit momente de neuitat pline de actiune si emotii coplesitoare,pot sa spun ca siacest volum a avut multe surprize.
Adevarul este ca multe lucruri care s-au intamplat in aceasta carte m-au lasat fara cuvinte ,m-au facut sa ma simt de parca o parte din mine nu accepta faptul ca asta era finalul si ca majoritatea lucrurilor care se petreceau,intr-un fel, mi-au frant inima,mai ales cand venea vorba de Jem si sanatatea lui fragila. Insa de data asta autoarea ne-a oferit o carte plina de decizii dificile,momente intense si,intr-un final,un roller-coaster de emotii care te pot pune la pamant.

Pe langa tot ceea ce intampla cu triunghiul amoros,cel mai mult mi-au placut momentele in care Vanatorii de Umbre se luptau cu automatele Magistrului. Acele scene erau fascinante si foarte interesante,chit ca uneori ma faceau sa ma simt de parca ma asteptam la ce-l mai rau lucru din lume.
Cel mai dificil moment? Atunci cand Will a crezut ca parabatai-ul sau a murit..O scena care mi-a frant inima. O scena dureroasa care m-a facut sa imi doresc ca lucrurile sa se fi intamplat in alt fel..Dar recunosc ca am ajuns la concluzia ca asa era cel mai bine.
Personajele au evolut si mai mult in Printesa Mecanica. Mult mai puternice,hotarate si incapatanate,foarte fascinante,tinand cont de faptul ca incercau sa supravietuiasca,sa puna punct inainte ca ceva ingrozitor sa se intample.

Socant dar adevarat,am ajuns sa-mi placa de fratii Lightwood. Doi Vanatori de Umbre care ma scoteau din sarite prima data cand am citit despre ei,insa pas cu pas am inceput sa-mi schimb parerea despre cei doi. Cel mai tare ma amuza cuvintele pe care si le aruncau  Will si Gabriel unul altuia. Era destul de clar ca nu se suportau.
De Gideon nu as putea sa spun ca era un personaj rau,doar ca uneori am avut senzatia ca era pus pe fapte rele,asta pana m-am convins cu adevarat ca nu era adevarat si ca era de partea lui Charlotte.
Cand vine vorba despre Tessa,Will si Jem ,pot doar sa spun ca tot ceea ce s-a intamplat a fost o nebunie curata,mai ales dupa felul in care s-a terminat cartea. Recunosc,recunosc! Mi-a placut,chiar daca totul s-a complicat in asa fel incat la un moment dat nu mai stiam ce sa cred. Complicat sau nu,a fost exact ceea ce m-a facut sa ador povestea asta.

Nu o sa scriu mai mult despre ce s-a intamplat. O poveste fascinanta care merita citita,cu personaje incredibile si o actiune  are provoaca dependenta.


Niciun comentariu: