duminică, 22 mai 2016

Noutati in biblioteca mea..+ o melodie pusa pe repeat.+ #Recomandare


Desi recunosc ca nu prea postez la categoria ''Noutati in biblioteca mea'',recent am inceput sa mai adaug carti in biblioteca mea.Nu multe,dar asa putin cate putin incep sa imi completez seriile sau sa cumpar altele.

Noutatile din biblioteca mea sunt:
Seria completa Labirintul de James Dashner.
Cartile au fost publicate la editura Litera.
Avand in vedere faptul ca sunt o mare fana a filmelor,imediat cum am vazut cartile in librarie mi-am spus ca trebuie sa le am si mai ales ca trebuie sa le citesc ASAP.Primele doua carti(recunosc!)le-am citit deja in engleza,dar am de gand sa le recitesc si o sa le scriu recenziile.
Daca nu ati vazut ecranizarile primelor doua volume din aceasta serie,va recomand sa cititi cartile inainte,asa ca sa va faceti o mica idee despre toata povestea.
Ceea ce trebuie sa recunosc este faptul ca,desi mi-au placut filmele,prefer cartile de o mie de ori.Da,exista diferente intre film si carte,ca intotdeauna,dar sincera sa fiu ambele variante merita.

#Recomandarea zilei.

Si...Daca tot am mentionat filmele,o sa pun si trailer-ul pentru The Maze Runner 1 si 2.

The Maze Runner 1.
The Maze Runner 2:Scorch Trials.

Dupa cum am spus daca nu ati citit cartile sau nu ati vazut filmele adaugati-l ASAP pe listele de Must read and Must see.

Pe langa seria Labirintul am reusit sa imi completez si seria Dispozitive Infernale de Cassandra Clare.Singura carte care imi lipsea era volumul trei,adica Printesa Mecanica.Cartile au fost publicate la editura Leda.
Recent am terminat de citit primul volum,Ingerul Mecanic,si am postat recenzia pe blog(dati click pe titlu si o sa puteti sa cititi recenzia.In caz ca nu ati citit-o pana acuma).
Ador copertile alese pentru aceasta seria si ma bucur foarte mult ca nu le-au schimbat atunci cand le-au publicat la noi in tara.

In prezent,citesc al doilea volum din seria Dispozitive Infernale,adica Printul Mecanic,insa mereu apare cate ceva care ma impiedica sa citesc *sigh*.Sper ca azi sau maine sa o termin,apoi o sa postez recenzia pe blog.

Daca ati citit cartile:Ce parere aveti?Care este Vanatorul de Umbre preferat?
Daca nu ati citit:Va recomand sa cititi aceasta serie.Este superba!


Si...Melodia care o am pusa pe repeat..


Niciun comentariu: