marți, 19 aprilie 2016

Wattpad stories..

Am inceput recent sa citesc povesti scrise de diferite persoane pe Wattpad.Pot sa spun ca foarte multe persoane au talent si scriu povesti foarte interesante.Nu sunt surprise,deoarece stiu ca avem toti cate un talent ascuns,insa nu toti il descoperim.

Pe langa faptul ca gasesc zilnic ceva nou de citit acolo,unele persoane adauga melodii/versuri in ceea ce scriu si uita asa raman blocata ,ascultand aceasi melodie de o mie de ori.Hmm.
De data asta am ramas cu o melodie cantata de James Arthur pe repeate..And,honestly,it's driving me insane!Versurile...Love it.



Ultima poveste pe care am citit-o pe Wattpad,de la cap la coada,se numeste Too Late si este scrisa de Colleen Hoover.Ador povestea si ,dupa cum stim cu toti,Colleen are un talent incredibil,insa de data asta pot sa spun ca finalul a fost ca un cutit ascutit infipt in inima mea..Well,i hate it,but i love it.

Cartea pe care am inceput sa o citesc recent se numeste Saving Everest.Este o carte superba ,care merita citita,insa in acest moment am citit toate capitolele postate..And i want more!Melodia Long Live the King de James Arthur o ascult din cauza unei scene din aceasta poveste.

Ceea ce vreau eu sa spun de fapt este..Intrati pe Wattpad ,daca va plac fanficurile scrise de alte persoane,deoarece puteti da peste povesti incredibile.Also,daca dati click pe Too Late si Saving Everest,puteti intra sa le cititi.Un simplu click..

Niciun comentariu: