vineri, 1 aprilie 2016

Recenzie:UGLY LOVE. Despre fața urâtă a iubirii de Colleen Hoover.


Atunci când Tate Collins îl întâlnește pe Miles Archer, un pilot de avioane tăcut, la locul lui, bântuit de un trecut întunecat, ea e conștientă că ceea ce simte nu e tocmai dragoste la prima vedere. Cei doi nu se consideră nici măcar prieteni, iar singurul lucru pe care îl au în comun este o atracție fizică de netăgăduit. După ce dorințele lor ies la iveală, cei doi își dau seama că tocmai au găsit soluția perfectă pentru o relație fără alte implicații. El nu caută iubire, iar ea nu are timp pentru așa ceva. Aranjamentul lor ar fi extrem de satisfăcător, dacă Tate ar putea să respecte cele două reguli impuse de Miles: nu pune întrebări despre trecut, nu te aștepta la un viitor împreună.
Ei cred că se pot descurca, dar, atunci când în povestea lor se înfiripă sentimente adevărate, totul se schimbă:
INIMILE SUNT INVADATE
PROMISIUNILE SUNT ÎNCĂLCATE
REGULILE SUNT SPULBERATE

IAR IUBIREA DEVINE URÂTĂ

Recenzie:


“You're looking at me like you fell in love with me."
"I didn't fall in love with you. I flew.”


O sa incep cu asta:Am citit aceasta carte de doua ori si nu mi-am schimbat parerea despre ea,am aceleasi sentimente.Ca toate cartile scrise de Colleen,aceasta a fost uimitoare,frumoasa,dar in aceleasi timp iti frange inima treptat.Ei bine,povestea are un titlu care i se potriveste perfect,insa adevarul este ca ,as putea sa spun,aceasta carte este mai mult despre o noua sansa si ce se poate intampla oricand in viata unei persoane.
Ei bine,pot sa spun ca iubesc cartile care au foarte multe momente emotionale si despre un trecut urat,dar trebuie sa admit faptul ca aceasta carte ma facut sa plang si mi s-a frant inima un pic din cauza lui Miles.

Si acuma,un pic despre poveste:

Viata lui Tate se schimba complet in momentul in care s-a decis sa se mute impreuna cu fratele sau,Corbin.Ea nu s-a gandit niciodata ca va intalni pe cineva acolo,cineva care o sa ii schimbe viata complet,intorcand-o pe dos si facand-o sa-si doreasca multe lucruri.Dar faptul ca la cunoscut pe Miles Archer a facut-o sa realizez faptul ca dragostea are mai multe fete.
Miles stie ca a umbla prin viata ca un zombi este singura solutie pentru el,deoarece ceva urat i s-a intamplat,ceva ce la facut sa creada ca nu merita sa iubeasca sau sa fie iubit de cineva.Fiind pilot de avion este tot ceea ce il face sa se simta mai bine.Asta pana cand o intalneste pe sora mai mica a lui Corbin,Tate.

Si atunci totul incepe sa se schimbe complet.

“But the second she opened her eyes and looked at me, I knew. She was either going to be the death of me . . . or she was going to be the one who finally brought me back to life.”

Aceasta poveste a fost complicata de la inceput,in mare parte din cauza lui Miles si a secretelor pe care le tinea.Felul in care se comporta si faptul ca ceva ciudat se inampla cu el,si nimeni nu stia ce.Sincera sa fiu,nu pot sa neg faptul ca acele mistere si ceea ce se intampla intre el si Tate a facut totul sa fie mai interesant si mai intens.Mi-a placut asta de la inceput,pana cand am sperat sa se intample mai mult.Pana cand am sperat sa aflu raspunsurile la toate intrebarile mele si speram sa inteleg totul.
Urcusuri si coborasuri,foarte multe urcusuri si coborasuri,deoarece dupa cum am mai spus aceasta poveste este complicata si felul in care lucrurile se transforma pas cu pas m-a ametit un pic,dar intr-un fel bun.Frumos!A fost foarte greu pentru mine sa nu-l ador pe Miles,chiar daca am vrut sa-l scutur un pic ca sa-l fac sa inteleaga un pic ca ceea ce facea era gresit,dar stiind motivele lui,ei bine,am ajuns in acel punc in care am inceput sa gandesc asa:Ceva urat trebuie sa se intample intai,ca apoi ceva frumos sa urmeze.Si asa a fost.

“There were moments I didn't care if I ever hurt again, because being with you almost felt worth the potential pain.”

Tate nu a fost un personaj rau.Frumoasa,desteapta si uimitoare,dar un pic naiva.Felul in care la intalnit pe Miles la inceput?Ei ,faza aia a fost amuzant si am ras un pic din cauza lor.Recunosc ca au fost cateva momente cand nu mi-a placut dea ea,dar restul?A fost destul de bine.Fiecare moment din aceasta carte nu a fost usor pentru ea si multe dintre lucrurile care i s-au intamplat nu au fost corecte.Dar avand in vedere faptul ca ea a fost de acord cu totul..
Miles?Fermecator,chipes ,sexy si misterios.Astea sunt primele cuvinte care mi-au aparut in minte dupa ce am citit despre el.A fost clar de la inceput ca ascundea ceva urias,dar a meritat fiecare capitol.

Un pilot.O asistenta.O relatie complicata intre un barbat,a carui trecut il bantuie in continuare,si o femeie,care isi doreste mai multe decat el ii poate oferi.Aceasta carte a fost uimitoare de la inceput pan ala sfarsit.Are personaje bune care au facut totul mai interesant si special.Dar atentia mea totala a fost concentrata asupra lui Miles si a lui Tate.Restul?Ei bine,stiu cate ceva despre ce s-a intampla,asta inseamna ca,da,am fost atenta.

Chiar daca unele scene mi-au frant inima,chiar daca am plans la finalul cartii,tot cred ca a fost frumoasa si ca a fost despre iubire adevarata.Complicata,intensa,sexy si plina de personaje uimitoare.O carte care merita citita!




Cartea Ugly Love de Colleen Hoover a fost publicata si la noi in tara de editura Epica :Ugly Love
De asemenea,pe acest blog gasiti recenzia in engleza: Ugly Love
Si,imi mai puteti gasi recenzia in engleza pe Goodreads: Ugly Love .

Niciun comentariu: