vineri, 19 iunie 2015

So..Despre momentele nepotrivite in care am idei pentru recenzii.




Se pare ca in ultimul timp mi-am facut obiceiul ca atunci cand termin de citit o carte sa scriu o recenzie foarte ,foarte scurta(nici nu stiu daca se poate numi recenzie *sigh* ) .
In unele cazuri ,atunci cand dau de o carte care imi place foarte mult,reusesc sa scriu ceva ,desi uneori renunt sa postez din cauza ca mi se pare ca parerea respectiva este plina de spoiler.
Am regretat de n ori faptul nu reuseam sa scriu ceva(si inca regret acest lucru).

De fapt...Stiti cand reusesc sa ma gandesc la o recenzie buna?Atunci cand nu sunt langa laptop,inainte sa adorm sau cand sunt la lucru si nu pot sa ma opresc sa o scriu.Mda,din pacate am acest ghinion.

Din fericire mai exista si momente in care ma straduiesc din greu sa scriu ceva ,mai ales daca este o parere pentru o carte care o ador sau daca am de facut o recenzie pentru autorii mei preferati!


Voi patiti asta?Daca da,care este cel mai nepotrivit moment cand va vin ideile pentru recenzii?

2 comentarii:

yukiblack spunea...

Eu, de obicei, scriu recenzia cum termin cartea, iar dacă mi-a plăcut mult pot să spun n chestii despre ea :)

Oana H. spunea...

Si eu am momente in care pot sa scriu recenzia imediat,dar mai am si momente cand ideil imi vine pe parcurs in timp ce citesc cartea.Dar dupa cum am scris in postare ,uneori imi vin ideile in momente nepotrivite..

^_^