luni, 16 februarie 2015

Noutati in biblioteca mea!

Desi nu am mai postat nimic nou pe blog de ceva timp(foarte,foarte mult timp) nu inseamna ca nu am pus ceva noutati in biblioteca.

Imi cer scuze pentru absenta mea.

Noutatile mele sunt:


Hopeless de Colleen Hoover.

Slam.Din dragoste pentru Layken de Colleen Hoover.

Experiment de Veronica Roth.

Mai sunt si altele,insa acestea sunt cele mai importante pentru mine.
Da!In sfarsit pot sa spun ca am seria Divergent toata,desi 100% ultima carte ,adica Experiment,nu o s-o citesc prea curand.Divergent si Insurgent sunt preferatele mele pentru intotdeauna.Care ati citit Experiment sunt sigura ca stiti de ce vreau sa aman sa mai citesc cartea.

Am inceput sa recitesc Slam-ador cartea,ador povestea si o ador pe autoarea Colleen Hoover!Iar Hopeless am citit-o de foarte multe ori ,dar asta nu inseamna ca nu as mai citi-o.


Voi ce noutati mai aveti?

Niciun comentariu: