duminică, 2 noiembrie 2014

O postare..Dar nu stiu dupa cat timp.

Recunosc ca imi este foarte dor sa postez din nou.Sa va impartasesc pareriile mele despre cartile pe care le citesc sau alte lucruri care mie personal mi se pare foarte interesante,dar se pare ca ori nu am idei,ori nu am starea necesare sa scriu ceva.

In ultimul timp m-am tot gandit sa incept sa postez din nou.Nu-i vorba ca nu am timp.Timpul nu a fost niciodata o problema pentru mine,insa pot sa spun ca daca nu am idei nu vreau sa va aburesc cu tampenii care practic n-au ce cauta pe blogul meu.Am obiceiul sa tot repet lucruri(ceea ce urasc din suflet :)) ),de aceea m-am oprit.

Dar ,hei,poate cu timpul o sa incep sa postez.Nu in fiecare zi,dar macar o recenzie ,doua pe saptamana sau depinde ce mai imi vine in capusorul meu .

Va asigur ca nu am renuntat inca la citit! Nu stiu daca o sa renunt vreodata la asta.Bineinteles,nu mai citesc atat de mult ca inainte,dar maxim 2-3 carti pe luna.

Ei,am revenit un pic pe aici ca sa va salut si sa dau un semn .Sa nu credeti ca am uitat de voi,cei care inca mai imi urmariti blogul . :)

Va doresc o seara frumoasa in continuare ^_^

Daca doriti sa luati legatura cu mine sau sa vedeti ce carti am mai citit ma gasiti aici: Goodreads

Niciun comentariu: