luni, 7 aprilie 2014

Why?Because it's Monday! #14



Se pare ca am sarit peste o postare din aceasta rubrica,si imi cer scuze pentru asta.Dar timpul asta trece si nu prea mai tin pasul cu toate..

Astazi va arat o poza cu cateva dintre cartile mele..Nu sunt toate. A trebuit sa le mut in alta camera si de aceea cand le-am vazut pe toate stranse la un loc m-am gandit sa le fac o poza.





Recent am inceput sa ma uit si eu la Urzeala Tronurilor..Pot sa spun ca deja am vazut primul sezon,in curand il incep pe al doilea.Recunosc ca la inceput nu mi s-a parut cine stie ce,dar cu fiecare episod a inceput sa mi se pare mai interesant.Cine stie cum o sa fie de acum incolo :)

Pe langa asta,aseara am vazut Captain America:The Winter Soldier.O varianta proasta,dar eu cum nu pot rezista pana apare o varianta mai buna,l-am vazut asa cum era.Si a fost fain-cat am inteles din el :)

Astept nerabdatoare noutati despre filmul Probabilitatea Statistica de a te indragosti la prima vedere si sunt curioasa ce carti o sa mai fie alese pentru ecranizare.


Intrebarea mea este:ce carti va doriti sa fie ecranizate?

Niciun comentariu: