vineri, 4 aprilie 2014

Si pentru ca...#4


Si pentru ca ... Ador serialul Teen Wolf,in special ii ador pe actori principali ,i-am ales pe ei sa faca parte din partea a treia a rubrici "Si pentru ca...".

Recunosc ca sunt un pic dezamagita de ceea ce s-a intamplat in ultimele doua episoade din sezon(din cauza lui Allison,Isaac si Aiden ..si tot ce s-a intamplat),dar asta nu inseamna ca imi schimb parerea despre serial.E genial!
Ei,bine,preferati mei din acest serial sunt:Stiles,Scott si Derek :)












Va place serialul?Daca da,care este preferatul/preferata voastra?

2 comentarii:

furelise spunea...

Stiles! Il iubesc pe Stiles <3 Joaca incredibil, iar ultimul sezon din serial a fost epic. O poveste mult mai dezvoltata si mai bine reprezentata <3 Davis este genial :3

Oana H. spunea...

Si eu tot pe Stiles il iubesc.Ii genial,plus ca au ales actorul perfect pentru acest rol.Nu imi pot imagina alt actor in locul lui Dylan :)