joi, 24 aprilie 2014

Hello..





Au trecut cateva zile..Zile ii putin spus,cam doua saptamani de cand am postat ultima oara..Dar de data asta am avut un motiv foarte ,foarte bun si nu prea mi-a mai stat capul la postat.Dar se poate recupera ,nu?

Eu asa sper..

In mare parte parte timpul meu ii impartit intre lucru,carti ,seriale si treaba prin casa..Am zis ca o sa imi fac si timp pentru postari si asa o sa fac.Dar cred ca si voua vi s-a intamplat sa intervina ceva serios si nu prea ati mai intrat/postat,nu?

2 comentarii:

Bianca Ioana spunea...

Cam aşa a sunat şi postarea mea de "Hei, m-am întors!" :D.
Şi de-acum avem şi teeeze... Să scăpăm de ele şi ne intrăm în ritmul normal.

Oana H. spunea...

Ei bine,eu incerc de ceva timp sa imi intru in ritmul normal dar se pare ca de fiecare data intervine ceva si postez ce postez apoi dispar din nou.Nu e ceva ce vreau eu sa fac,dar asa se intampla..