duminică, 30 martie 2014

Recenzie:Te Astept de Jennifer L. Armentrout.


Unele lucruri merită să le aştepţi…

Să plece la mii de kilometri depărtare de casă pentru a se înscrie la colegiu e singura cale prin care tânăra de nouăsprezece ani, Avery Morgansten, poate scăpa de ceea ce i s-a întâmplat, în urmă cu cinci ani, la o petrecere de Halloween, care i-a schimbat pentru totdeauna viaţa. Tot ce trebuie să facă e să ajungă la timp la cursuri, să se asigure că brăţara de la încheietura mâinii stângi e la locul ei, să nu atragă deloc atenţia asupra propriei persoane şi poate — dă Doamne! — să-şi facă nişte prieteni, pentru că, fără îndoială, asta ar fi o schimbare bine-venită. Singurul lucru de care n-are nevoie şi la care nu s-a gândit este să-i trezească interesul singurului băiat care ar putea să-i zdruncine fragilul viitor pe care şi-l construieşte pentru ea însăşi.

Unele lucruri merită încercate…

Cameron Hamilton —1,90 mde fizic pentru care poţi să leşini, completat cu o pereche de ochi şocant de albaştri. Și cu o remarcabilă abilitate de a o face pe Avery să-şi dorească lucruri despre care crezuse că-i fuseseră răpite irevocabil. Ea ştie c-ar trebui să stea departe de el, dar Cam e înnebunitor de omniprezent, cu farmecul lui, cu tachinările lui isteţe şi cu păcătoasa aceea de gropiţă în obraz, atât de… să-ţi vină s-o mănânci. Să se încurce cu el e periculos, dar când nu mai e cu putinţă să ignore tensiunea clocotitoare ce scoate scântei ori de câte ori sunt unul în preajma celuilalt, el face să iasă la lumină o latură a ei despre care ea habar n-avea că o are.

Unele lucruri n-ar trebui trecute sub tăcere niciodată…

Dar când Avery începe să primească emailuri de ameninţare şi telefoane care o silesc să-şi înfrunte un trecut pe care ea îl voia îngropat, nu mai are de ales şi trebuie să admită că există cineva care nu-i îngăduie să uite de noaptea aceea când totul s-a schimbat. Când adevărul devastator va ieşi la iveală, o să mai scape ea şi de data asta întreagă, cu doar o cicatrice? Şi va putea Cam să fie acolo, s-o ajute să iasă la liman, sau va fi târât în adâncuri odată cu ea?

Iar pentru unele lucruri merită să lupţi…



Recenzie:

-Tu dand peste mine,eu aproape dand peste tine,explica mai departe Cam.Parca am fi o catastrofa pandind prilejul sa se intample.

Daca doriti sa cititi o carte plina de surprize,miciuni ,cu o fata ca are un trecut urat si un baiat care merita atentia tuturor,atunci cu siguranta o sa va doriti sa cititi aceasta carte!Pas cu pas totul se schimba si devina un dezastru frumos.
Mi-a placut povestea,personajele si cum totul s-a intamplat.Cum a evoluat povestea.

Tot ceea ce Avery isi dorea era sa fuga cat mai departe,sa fuga de trecutul ei.Sa plece din locul in care lucruri rele i s-au intamplat.Isi dorea sa inceapa de la zero,sa uite totul.Dar nu e asa usor.
Recunosc ca au fost cateva scene cand am crezut ca ii nebuna.Chiar ma facut sa imi doresc sa o scutur putin ca sa isi revina ,deoarece a facut si a zis cateva lucruri nebune.Restul?Restul a fost bun.Asta din cauza ca au fost trei persoane implicate.

-Nimic din ce-i placut in viata nu e usor.
Isi goli paharul de lapte apoi se ridica,venind langa mine.Ma lua de mana si ma ajuta sa ma ridic.Isi incolaci bratele dupa mijlocul meu si lasa capul in jos,atingandu-mi obrazul cu buzele:
-Sunt serios in ceea ce te priveste,Avery.Daca ma vrei cu adevarat,ma ai.
Inchizand ochii,mi-am lipit palmele de pieptul lui.
-Te vreau cu adevarat.
-E bine de stiut,murmura el,aplecand mai mult capul si trecandu-si buzele peste ale mele.
Anticiparea se umfla ca un balon.
-Pentru ca,altminteri,ar fi devenit stanjenitor de nu se poate.

Inca o data m-am indragostit de un personaj fictiv,incepand cu momentul cand a spus "sweetheart" pentru prima oara.Numele lui este Cameron Hamilton.Baiatul care a fost prezent constant de la inceputul carti pana la sfasit.Baiatul care a ajutat-o pe Avery sa realizeze ceea ce ii mai bine pentru ea.Fermecator,chipes,amuzant si perfect.Imaginea perfecta a baiatului perfect.
I-am urat pe parinti lui Avery pentru ce au facut.A fost urat din partea lor!Dar macar asta a condus la relatia perfecta dintre Avery si Cam.
Ei bine,nu a fost totul perfect de la inceput.Dar a fost amuzant felul in care a inceput relatia lor.

-Nu vreau sa merg la o intalnire cu tine.
Cam nu se arata surprins de raspunsul meu,sau descurajat.
-Mi-am imaginat ca o sa spui asta.
-Si atunci de ce-ai intrebat?
In sfarsit-slava Domnului-s-a tras inapoi si s-a apucat de marginea portierei.
-Pentru ca asa am vrut.
-Oh.Bine.Ma bucur ca ti-ai scos-o din sistem.
Sprancenele lui se incruntasera.
-Nu mi-am scos-o din sistem.
Oh.nu.
-Nu?
-Nu.
Imi zambi fermecator.
-Exista intotdeauna un maine.

Minciuni-au fost atat de multe minciuni!Uneori intelegeam de ce ea mintea,dar nu intotdeauna.M-am enervat deoarece ea il trata pe Cam urat cand el tot ceea ce incerca era sa o ajute.
Cam,Ollie,Brit si Jacob m-au facut sa rad atat de mult.Sunt niste prieteni minunati si de fiecare data cand erau impreuna totul era perfect.
Poate nu totul a fost perfect.Poate Avery a incercat prea mult sa se ascunda din cauza ca avea nevoie de ceva noi,de ceva care nu avea nimic in comun cu ceea ce i s-a intamplat in trecut.Un nou inceput departe de tot ceea ce i s-a intamplat.SIncera sa fiu,asta inteleg.

Cumva totul a devenit mai bine si ea a primit exact ceea ce merita.
Cand Avery ia spus adevarul lui Cam am plans putin,deoarece a fost o scena trista si mi-a fost greu sa citesc acele lucruri.Si mi-a placut cum Cam a avut grija de ea dupa asta.Sincera sa fiu,poate felul in care s-au intalnit(ciocnindu-se unul de altul de cateva ori) a fost amuzant si felul in care au evoluat lucrurile de atunci m-au facut sa rad sau m-au intristat,dar a fost perfect.




(Citatele au fost luate din cartea Te astept)



Niciun comentariu: