luni, 24 martie 2014

Recenzie: Waiting on my Reason de Devon Ashley





Ea il iubeste.El o iubeste.Dar uneori iubirea nu ii asa usoara...
Totul se intampla cu un motiv.Imi doresc sa stiu "de ce"-ul din spatele motivului meu.

Acum cinci ani absolvirea nu trebuia sa se intample.Fiind umilita public, lui Melanie i-a fost usor sa se desparta de  dragutul ei din liceu.Dar facand asta ea a pierdut mai mult decat un iubit,la pierdut si pe celalalt baiat la care a tinut cu adevarat-prietenul cel mai bun al iubitului ei,Shane.

Shane ura idea de a se intoarce in acel oras mic.El tot ce isi dorea era sa intre in oras,sa-l ajute pe prietenul lui cel mai bun intr-o problema legala apoi sa iasa din oras rapid.Dar ceea ce nu s-a asteptat el a fost sa dea de fata de care a fugit,de fata care intotdeauna detinea o parte din inima lui in ciuda dusmanie care se afla in aer.Melanie putea fi aleasa,dar dupa tot ce s-a intamplat increderea era o problema serioasa.

Tot ce isi dorea ea era sa faca totul bine pentru fiul ei.Tot ceea ce isi dorea el era sa faca totul bine pentru prietenul lui.Si chiar atunci cand au crezut ca au gasit puterea sa ierte pacatele din trecut,mai multe secrete si minciuni apar la suprafata,amenintand sa ii departa de tot.


Recenzie:

Cand am citit descrierea mi-am spus ca trebuie sa o citesc deoarece suna destul de bine,si bineinteles pentru ca nu este prima carte scrisa de Devon Ashley care am vrut sa o citesc.Asa ca,atunci cand am primit un ARC pentru recenzie am fost foarte,foarte,foarte fericita.

Am inceput sa citesc carte imediat si recunosc ca mi-a placut de la prima pagina,chiar daca nu a fost foarte mult.Dar ceea ce vreau sa zic este ca imediat cum am inceput sa o citesc nu m-am mai putut opri.Nu ar fi prima oara cand patesc asta.Deci..
Aceasta carte este despre doua persoane care de la inceput,din prima zi in care s-au intalnit,au mintit in legatatura cu sentimentele lor,dar dupa cativa ani totul se schimba.

Tot ceea ce isi dorea Melanie era sa fie lasata in pace sa poate sa aiba grija de fiul sau si sa uite de trecut.Sa uite de minciunile si de lucrurile rele care s-au intamplat.Mi-a placut atitudinea ei si felul in care il facea pe Shane sa creada ca nu era interesata.Asta a fost la inceput,dar ce se intampla in continuare ii si mai bine.
Chiar daca trebuia sa lucreze foarte mult si sa petreaca putin timp cu fiul ei,tot ceea ce isi dorea era sa faca ce ii mai bine pentru el si sa il protejeze in fiecare zi.Asta era cel mai important.

Pana cand este din nou data peste cap cand prietenul cel mai bun al fostului ei iubit revine in oras si o confrunta in legatura cu ceva.

Yikes!
I ador pe Shane,dar recunosc ca am vrut sa il fac cateodata sa inteleaga ca gresea.Era fermecator si interesant,dar cumva a reusit sa fie pacalit de un betiv.Si de asta am vrut sa il pleznesc...cred.Cand am inceput sa citesc din punctul lui de vedere am fost fericita si m-am bucurat ca am putut sa citesc despre ceea ce gandea cand era in preajma lui Mel sau ceea ce gandea in legatura cu situatia in care l-a pus Brad.A fost perfect.Si...Yikes!

Atat el,cat si Mel erau prea incapatanati si mi-a placut cat de cat asta.A fost amuzant cum se comportau cand erau impreuna,pana in punctul in care incepeau sa zbiere.Momentul meu preferat?Cand Melanie ia spus lui Shane adevarul despre de ce toata lumea o ura..si motivul despre de ce Shane gandea rau despre ea.Dublu Yikes.

Nu a fost doar o simpla poveste.Ci o poveste despre o mama singura a carei viata nu este simpla deloc.Tot ceea ce isi dorea ea era sa isi creasca fiul si sa nu se mai gandeasca la trecut.Dar trecutul nu dispare.Exact cand nu te astepti revine si te face sa iti amintesti totul.


Niciun comentariu: