duminică, 9 martie 2014

Hello there!

Se pare ca m-am obisnuit un pic cam prost sa iau pauze destul de mari de la blog.Nu e tocmai ceea ce imi doresc,dar intre lucru si alte lucruri care s-au intamplat recent in viata mea pot sa spun ca nu mi-a stat gandul sa mai postez si pe blog.
Tot am zis ca revin si iar revin,dar tot se mai intampla cate ceva care ma impiedica sa fac .Pfiu.Pana la urma o sa ajung sa zbier.Yikes,sper ca asta nu se va intampla.

Anyway...

Am vazut ca sunt foarte multe noutati.Nu o sa incep sa le postez pentru ca stiu ca pe majoritatea deja le-ati vazut pe alte bloguri,asa ca eu de data asta o sa zic pas si o sa postez noutatile care apar incepand de azi.Sau ce mai gasesc si mi se pare destul de interesant.

I know,i know..

Poate mi-a trecut timpul sau poate nimanui nu ii mai pasa ca m-am trezit eu acuma sa revin la blogging..dar sincera sa fiu o fac pentru mine si gata.

Ce am mai citit in ultima vreme..

Hmm.Am inceput sa citesc cartea Te astept de Jennifer L. Armentrout,carte pe care am cumparat-o de la Iulius Mall din Timisoara in ziua cand m-am dus sa vad filmul Academia Vampirilor.Bineinteles,o recitesc-desi asta e a 3 oara..Pe langa asta azi am citit o nuvela scurta din seria The Dark Elements,tot de Jennifer L. Armentrout,insa am decis sa aman prima carte din serie pana dupa ce citesc Sentinel.Dupa cum vedeti e momentul acela cand am dat de prea multe carti scrise de Jennifer si nu ma pot abtine sa nu le incep.Ops.
Oricum pe langa asta am inceput Nu pleca... de Douglas Kennedy si The Edge Of Always de J.A. Redmerski,doua carti pe care sper ca o sa le citesc pana la urma.

Ce astept eu cel mai mult?
Nu mai e mult pana la premierea filmului Divergent.Film pe care cu toti il asteptam nerabdatori..sau cel putin eu nu mai am rabdare!
Am vazut prea multe clipuri din film,plus ca abia astept sa-l vad pe Theo James aka Four in actiune(da,da,ma dat gata cu tatauajul ala atat de fruuuumooos!)

Ei,ei..Mai sunt multe lucruri de scris,dar momentan ma intorc la citit!

Niciun comentariu: