marți, 25 martie 2014

Citesc!




Am citit foarte multe carti pana acuma.Poate cele care au fost in varianta electronica nu conteaza la fel de mult ca si cele pe care le cumparam din librarii,insa pot sa spun ca am intalnit atatea personaje a caror poveste mi-au dat diferite stari de spirit.Unele m-au intristat,unele m-au facut sa rad sau sa zambesc,altele m-au facut sa plang,dar pana la urma ceea ce a contat cu adevarat a fost faptul ca fiecare poveste a fost unica.

Cand incep sa citesc o carte, pentru mine cel mai mult conteaza descrierea si poate genul,uneori.Felul in care este scrisa,insa cel mai mult tin cont poveste.
Este adevarat faptul ca o data ce incep sa cunosc personajul principal si imi place ce citesc nu ma pot opri.Dar exista si cazuri cand ma opresc imediat ,doar ca sa savurez cartea treptat,pas cu pas,fiecare amanunt.Fiecare secret.Fiecare detaliu mic care mi-ar putea oferi ceva nou.

A citi pentru mine este o placere,dar si un fel de a evada din realitate.Atunci cand simt nevoia sa uit de tot iau o carte si incep sa citesc.Incerc sa imi imaginez cum ar fi daca as putea sa fac parte din acea lume,sa fiu alaturi de personajele mele preferate si sa fiu la fel de puternica.

Cititul nu este o obligatie pentru oamenii.Fiecare persoana in parte are un anumit motiv din cauza caruia s-a apucat de citit sau poate pasiunea de a citi s-a nascut brusc fara nici un motiv.
A citi nu este o rusine,ci un lucru cu care ar trebui sa ne mandrim.


Niciun comentariu: