miercuri, 1 ianuarie 2014

Top 10 carti preferate pe care le-am citit in 2013.

Si pentru ca a mai trecut un an(in care am citit doar 136 de carti..putin pe langa anul 2012,dar e bun si atat :) ) ,m-am gandit sa fac si topul 10 a cartilor preferate.Stiu ca initial am zis ca o sa scriu si de ce,dar uite ca m-am razgandit.
Let's see..

1.Losing Hope de Colleen Hoover.

2.The Eve de Keary Taylor(Desi pentru mine toate cartile din aceasta serie se afla pe acest loc.)

3.That One Summer de CJ Duggan.


4.On The Island de Tracey Garvis Graves.


5.Countdown de Michelle Rowen
6.Secret de Brigid Kemmerer.
7.Origin de Jennifer L. Armentrout.

8.Light in the Shadows de A. Meredith Walters.


9.Ruining You de Nicole Reed.


10.Allegiant de Veronica Roth.


3 comentarii:

yukiblack spunea...

:))) Felicitări de top!

Bianca Ioana spunea...

Frumos şi diversificat top! :D
La mulţi ani!

iri spunea...

trebuie si eu sa citesc allegiant asap :D