vineri, 10 ianuarie 2014

Recenzie:Fericirea mea esti tu de Jamie McGuire.

Află ce este în mintea bărbaţilor!
Travis Maddox a învăţat două lucruri de la mama sa înainte ca aceasta să moară: Iubeşte mult. Luptă şi mai mult pentru iubirea ta.
În Fericirea mea eşti tu, viaţa lui Travis e plină de femei care vin şi pleacă, de jocuri de noroc ilicite şi de violenţă. Însă tocmai când Travis se consideră invincibil, Abby Abernathy îl pune la pământ.
Fiecare poveste are două versiuni. În Fericirea începe azi, Abby vorbeşte în numele ei. Acum e timpul să citim povestea prin ochii lui Travis.



Recenzie.
Rating:5/5.

Cand am aflat ca o sa apara Fericirea mea esti tu am fost foarte bucuroasa.Motivul?Ei,bine,motivul din cauza caruia am fost bucuroasa este faptul ca aceasta carte este scrisa din punctul de vedere a lui Travis Maddox.
Interesanta alegerea ,deoarece chiar am vrut sa citesc tot ceea ce s-a intamplat din punctul lui de vedere.Si a meritat!Asa cum am scris si in recenzia cartii Fericire incepe azi nu ma pot satura de aceasta carte,de aceasta poveste si de aceste personaje.

Travis "Mad Dog" Maddox este un baiat ca oricare,care isi traieste viata asa cum crede el ca este mai bine.Distrandu-se si incercand sa arate cine era el.Este un personaj fermecator,chipes si smecher care a reusit sa ma faca sa rad ,sa zambesc si sa fiu trista in momentele grele.Felul in care se petrec lucrurile si reactiile pe care le are Travis de fiecare data sunt in mare parte amuzante dar uneori chiar mi-a fost greu sa citesc unele scene.
Cu adevarat este un personaj incapatanat,insa nu este singurul.Abby Abernathy este la fel de incapatanata ca si Travis,insa spre deosebire de Travis ,Abby stie de ce vrea sa se fereasca de el la inceput.

Desi in mare parte stiam despre ce este vorba,am avut norocul de a afla mai mult despre sentimentele lui Travis,despre familia lui si despre nevoia lui de a demonstra ca este capabil de a se schimba.Da,era faimos pentru luptele lui si era cunoscut de aproape toate fetele din scoala lui,insa din momentul cand a pus ochii pe Abby totul s-a schimbat.

Tot ce pot sa spun este ca mi-a placut povestea,desi unele scene m-au cam scos din sarite.Nu este genul de carte pe care s-o incepi si sa te opresti.O data ce ai inceput-o nu o sa te mai poti opri.
Recunosc ca mi-a placut sa citesc cat de cat mai mult despre Travis si despre familia lui(desi nu au fost chiar foarte multe informatii despre fratii lui si tatal lui.).

Modul de gandire a lui Travis e total diferit decat cum credeam eu.Da,uneori facea lucruri care nu trebuia,insa intodeauna incerca sa faca ceva sa-si indrepte greseala.
Mi-a placut faptul ca nu este o poveste foarte complicata sau cred ca aici as putea sa spun ca am mintit.Yikes.Recunosc ca a fost o nebunie totala,mai ales de fiecare data cand Abby si Travis se desparteau.Acelea erau momentele in care imi parea foarte rau de Travis,chiar daca uneori se intampla din cauza lui.


Dar tot mi-a placut cartea,asa ca va recomand sa o cititi si voi.Merita!


Un comentariu:

vand carti spunea...

Acesta e volumul meu preferat :). Abia astept sa citesc si volumul doi.
Te deranjeaza daca postez aici un link pentru blogul meu? Vand carti de la mai multe edituri (plus carti in engleza) si poate esti interesata de unul dintre volumele pe care le vand sau cunosti pe cineva care ar dori sa cumpere :).