luni, 9 septembrie 2013

Tatuajul lui Four

Recunosc ca atunci cand am aflat despre film au fost foarte multe lucruri la care m-am gandit,printre care si cum ar arata tatuajul de pe spatele lui Four.Ei ,bine,dupa ce am vazut trailerul am fost multumita..Foarte multumita.Si nu doar de tatuaj,ci si de interpretarea lui Theo.Sincera sa fiu abia astept sa vad filmul!

Cine crede ca Theo nu este actorul perfect pentru acest rol se inseala.Am vazut un serial cu el si chiar este un actor destul de bun.Am auzit multe lucruri precum ca este prea batran pentru acest rol sau alte lucruri,dar na intodeauna se gasesc lucruri negative cand vine vorba despre actori alesi sa joace rolul tau preferat.

Chiar si eu la inceput am crezut ca poate nu este o alegere buna,dar parerea mea s-a schimbat complet dupa ce l-am vazut pe Theo jucand in "Bedlam" (si trebuie sa-l auziti cantand..cautati pe youtube Shere Khan si o sa gasiti cam trei melodii cantate de Theo ,acoustic.Melodiile se numesc: Skin , Can't Complain si Straight Up ).

Acuma tot ce mai trebuie este sa astept sa apara filmul si atunci o sa pot sa spun cu adevarat daca Theo este intr-adevar Four cel adevarat.

4 comentarii:

Bia H. spunea...

Hm, nu am auzit de filmul ăsta. Pare interesant :-?.

Oana H. spunea...

De Bedlam sau?
Bedlam este un serial care are doar doua sezone.Theo apare doar in primul sezon,dar are un rol destul de important.Serialul este interesant.Mie mi-a placut cat de cat.

Bia H. spunea...

Serial*, scuze :).
A fost anulat de are doar două sezoane?

Oana H. spunea...

Da.S-a anuntat in Martie 2013 ca serialul a fost anulat.