vineri, 16 august 2013

Teaser Trailer Vampire Academy:Blood Sisters.

Am asteptat acest teaser trailer de atata timp incat cand am aflat ca a aparut m-am uitat repede sa vad cum e.Ei,trebuie sa recunosc ca nu este exact ceea ce asteptam eu sa fie si sunt un pic dezamagita..Serios?
Oricum e doar un teaser,deci trailerul oficial imi poate schimba parerea.Cred..Si sper.
Faza este ca foarte multe scene din teaser trailer m-au lasat cu foarte multe intrebari,mai ales comportamentul lui Rose..Sper din tot sufletul ca filmul sa fie bun si sa nu fie o dezamagire totala.


2 comentarii:

Anny spunea...

Ma bucur ca nu sunt singura dezamagita...dar sa zicem ca e doar un teaser trailer. Trailerul si filmul, mai ales, sper sa fie mult mai bune. Desi, cred ca oricum ma duc sa il vad la cinema :D

Ai idee cand apare trailerul intreg? :-/

Oana H. spunea...

Nu stiu cand apare trailerul intreg.Inca nu s-a anuntat o data,insa eu sper ca in curand.
Sunt curioasa daca si acela ma va dezamagi..