vineri, 16 august 2013

Si ..alte noutati despre o ecranziare mult asteptata.

Cum in ultimul timp am tot primit vesti bune in legatura cu ecranizare unor carti pe care eu le ador,uite ca in sfarsit am primit noutati si despre "Fallen".Ce fel de noutati?Ei,bine,pot sa spun ca am ajuns in acel punct in care sa cred ca poate au renuntat la acest proiect si nu o sa se mai faca,dar uite ca dupa atata timp au decis sa ne ofere si noua cateva noutati.

Acele noutati fiind despre cele doua personaje principale,Luce si Daniel, din seria "Fallen" ,scrisa de autoare Lauren Kate.Se pare ca au fost alesi actori pentru aceste roluri,iar eu sunt foarte ,foarte bucuroasa ca in sfarsit au dat chip celor doua personaje.

Actorul ales sa interpreteze rolul lui Daniel este ,dupa parerea mea,destul de talentat si pot sa spun ca au facut o alegere perfecta.Recent am vazut un film cu el si mi-a placut cum si-a interpretat rolul.Numele filmului este "Now is Good" ,iar numele actorului este Jeremy Irvine.
De actrita aleasa sa interpreteze rolul lui Luce nu am auzit de ea pana acuma,asa ca nu am ce sa spun.Din cate am inteles e cunoscuta pentru rolul ei din serialul "Californication" ,iar acuma joaca in serialul "Zero Hour" . Nu am vazut vreun episod din cele doua seriale,deci nu am parere.



Primele trei carti din seria "Fallen" au aparut la noi in tara la editura Litera.Este o serie pe care va recomand sa o cititi!

Niciun comentariu: