sâmbătă, 17 august 2013

Recenzie:Obsidian de Jennifer L. Armentrout

Sa incepi de la inceput este nasol.

Cand ne-am mutat in Virginia chiar inainte de ultimul an scolar,m-am resemnat cu accente groase,acces la internet redus,si foarte multa plictiseala...pana cand l-am vazut pe noul meu vecin, foarte inalt si cu ochii de un verde foarte ciudat.Lucrurile s-au schimbat.

Si atunci si-a deschis gura.

Daemon este foarte enervant.Arogant.Nu ne intelegem bine.Deloc.Dar cand un strain ma ataca si Daemon opreste timpul doar cu o simpla miscare a mainii,ei bine,ceva...lucruri neasteptate se intampla.

Extraterestrul care locuieste la urmatoarea usa ma marcheaza.

Mai auzit.Extraterestru.Se pare ca Daemon si sora lui au o galaxie intreaga de inamici pregatiti sa le fure abilitatile,iar atingerea lui Daemon m-a aprins ca pe Vegas Strip.Singurul fel de a ramane in viata este sa stau langa Daemon pana cand mojo-ul meu extraterestru dispare.
Asta daca nu il omor eu prima.


Recenzie:
Rating:5/5.


Cand imi amintesc ceea ce am citit in aceasta carte nu ma pot opri sa zambesc sau sa ma gandesc ca a fost perfecta.
Un extraterestru cu o atitudine destul de interesanta(recunosc ca uneori se purta ca un idiot,si uneori era perfect-dar nu prea imi pasa,mi-a placut de el prea mult) si o fata care nu s-a asteptat niciodata sa ajunga intr-un loc in care sa aiba dea face cu extraterestri.
Dupa ce si-a pierdut tatal,Katy si mama sa s-au mutat in West Virginia.Totul era bine la inceput,pana cand Katy la intalnit pe Daemon Black,vecinul misterios si foarte chipes,si pe sora lui geamana,Dee.Si atunci distractia a inceput.

Din momentul in care am inceput sa citesc am stiu ca trebuia sa fie o carte buna.Si a fost,in special dupa felul in care Katy si Daemon s-au cunoscut.
Cui nu-i place cand ceva incepe rau si se termina bine?
Ei,bine,as putea sa spun ca Katy si Daemon se urau la inceput-au fost cateva momente foarte amuzante intre cei doi- si apoi Bam ,totul se schimba.Dar foarte multe lucruri s-au intamplat pana in acel moment,unele rele,altele bune-dar ceea ce conteaza este ca au supravietuit amandoi.

Ceea ce ar trebui sa mentionez este faptul ca exista doua tipuri de extraterestri: Luxen si Arum.Luxen era au cei buni,iar Arum cei rai.Daemon si Dee erau buni si incercau sa supravietuiasca in fiecare zi ,luptandu-se cu Arum de fiecare data cand apareau.

Mi-a placut de Dee.Era incredibila si mi-a placut felul in care a facut tot posibilul ca sa fie prietena lui Katy,chiar daca Daemon nu era de acord.Impresionant si perfect,deoarece datorita incapatanarii lui Dee ceva bun s-a intamplat la sfarsitul cartii(asta daca nu ti cont de tot ceea ce s-a intamplat pana in acel moment).Si a fost nebunie curata.
Ce se intampla cand doua personaje sunt incapatanate?Uneori nimic bun,dar uneori rezultatul te poate face sa te uiti la pagina cartii de parca nu iti vine sa crezi ca acel lucru s-a intamplat.Ei bine,mie mi s-a intamplat asta de cateva ori.

Mi-a placut cum relatia dintre Katy si Daemon s-a schimbat.Incet,dar s-a intamplat,si mi-a placut sa citesc cu pas cu pas totul a inceput sa fie diferit.
Daemon era inteligent si periculos,a facut cateva lucruri care m-au lasat fara cuvinte,dar nu pot ignora faptul ca era perfect pentru Katy.De foarte multe ori am ras din cauza lui si de foarte multe ori am crezut ca poate o sa-i faca ceva lui Katy.Ha!A fost complicat si o nebunie curata..dar pana la urma tot ceea ce Daemon a facut a fost exact ceea ce asteptam eu:a protejat-o pe Katy de fiecare data.
Si Katy..Ea era destul de curajoasa si frumoasa,uneori prea incapatanata si uneori prea naiva,dar intr-un final ea a facut ceva ce Luxen nu au crezut ca oamenii pot face:a salvat viata cuiva.Pentru a afla viata cui a salvat cititi cartea!

A fi in preajma lui Daemon nu inseamna ca poti fi in siguranta,mai ales daca un Arum era in preajma,dar Katy stia ca el o va proteja mereu,asa ca imaginati-va reactia mea cand lupta cea mare din ultimele capitole s-a intamplat...Am reactionat cam asa: "Nu se poate!Chiar s-a intamplat?"
Repet: Daca vreti sa aflat despre ce vorbesc cititi cartea!

Cartea a fost uimitoare si ma bucur ca am citit-o.Povestea este unica ,iar personajele incredibile.
Epic!Sunt sigura ca daca o sa incepeti aceasta carte o sa va indragostiti de Daemon Black si de toata povestea.

Niciun comentariu: