luni, 26 august 2013

Movie Trailer: Divergent.


In sfarsit a aparut trailerul pe care il asteptam nerabdatoare!Dap,este vorba despre trailerul filmului Divergent .Cred ca nu sunt singura care-l astepta,dar eu recunosc ca sunt foarte bucuroasa!
Ei,din fericire mi-a placut ce am vazut,asa ca nu am de ce sa ma plang.Este chiar perfect!
De la inceput mi-a placut castul,desi am avut indoieli in legatura cu Theo(pana cand am vazut un serial cu el si acele indoieli au disparut).

Avand in vedere faptul ca trailerul filmului Vampire Academy:Blood Sister ma dezamagit,speram din tot sufletul sa nu fie la fel si cu trailerul filmului Divergent.E incredibil!Trebuie sa il vedeti.

Si..Daca nu ati citit cartile,va recomand sa o faceti cat mai repede.Mie mi-au placut foarte ,foarte mult.Primele doua volume din seria,Divergent si Insurgent , au aparut la editura Leda .

Trailerul:



Ce parere aveti?
Mie chiar imi place!

Niciun comentariu: