vineri, 16 august 2013

Incercare de revenire..




So,am cam neglijat blogul.Stiu,stiu.Am tot spus ca o sa revin cu recenzii si lucruri noi,dar tot nu imi tin promisiunea.Eh,ce sa zic..Nu m-am lasat de blogarit,Inca ma mai gasiti si pe blogul Carti Cu Colti,insa postarile mele s-au mai rarit.Din diferite motive pe care nu o sa le scriu.
Incerc sa imi revin .Adun informatii pe care nu apuc niciodata sa le postez pe blog.
Dupa cum ati vazut singurele postari care le-am avut au fost cover reveal-uri si recenzii pentru blog tour..Hmm.Yeah,cu siguranta o sa trebuiasca sa schimb asta cat mai repede posibil.

Probabil nu pe toata lumea o intereseaza ce am eu de zis,nu ca mi-ar pasa,insa recunosc ca sunt recunoscatoare sa vad ca pas cu pas am facut un pic de progres pana in momentul in care am ajuns sa nu mai postez.

So,am nevoie de idei..Am nevoie de ajutorul vostru sa revin cu postarile asa cum ar trebuii.
De ce am nevoie de ajutorul vostru?

Ei,bine e simplu.Am nevoie de sugestii-Ce v-ar place sa vedeti pe blog..Ce rubricii noi v-ar interesa sa incep.. Care dintre rubricile vechi ati dori sa incep din nou sa postez la..

Singura rubrica la care am postat in continuare se numeste "Quotes" ,apare in fiecare Duminica.
As putea sa incep de acuma sa postez ,sa ajung la zi cu toate informatiile care sunt sigura ca au aparut pe foarte multe bloguri,insa as putea sa le postez si eu in felul meu.Dar asta cred ca o sa fac un pic mai tarziu.

M-am gandit foarte mult la ceea ce vreau sa fac si sincera sa fiu m-am gandit sa fac in asa fel incat totul sa fie mai interesant.Pana acum am considerat ca am nevoie de mai multe lucruri incat sa atrag atentia cititoriilor,dar se pare ca nu prea am reusit.Oare o sa reusesc acuma?Nu sunt sigura.Dar poate daca incerc pana la urma o sa reusesc ceva..Cine stie.

Deci ma ajutati si pe mine cu cateva idei?Cu cateva sfaturi?

Un comentariu:

Anny spunea...

Bine ai revenit! :)

Hmm idei de postari :-? Ce am vazut pe blogurile de afara si chiar mi-a placut e Top Ten Tuesday. Imi place ca prin intermediul unor astfel de postari poti cunoaste o persoana mai bn, dar gasesti si inspiratie cand nu stii ce sa citesti :) (sau o carte in plus de adaugat pe goodreads :)) )
Un tip de "postare" care circula mai mult pe youtube decat pe bloguri e June/July/etc Wrap-up in care pur si simplu spui cate carti ai citit, care sunt acestea si eventual cateva cuvinte despre fiecare sau un link direct spre recenzie...
Cam atat imi vine in minte momentan :D Hope that helps :)