sâmbătă, 6 iulie 2013

Recenzie:The Human de Keary Taylor.




Orasul New Eden este curatat,dar nu va sta asa pentru intodeauna.Bane continua sa avanseze in diferite moduri ingrozitoare care vor sterge umanitatea de pe fata pamantului.O furtuna se apropie,una pe care nimeni nu a indraznit sa si-o imagineze.

Cand un grup de oameni vine in oras,toata lumea este speriata.Ei au prea multe intrebari si putine raspunsuri despre unde sunt si ce vor.Doar pentru ca sunt oameni nu inseamna ca pot fi de incredere.

Eve a luat o decizie-una care poate avea efecte mortale.Inimi disperate pot aduge actiuni disperate.Acum ea trebuie sa ia inca o decizie pe cand viata ei continua sa se darame:sa se resemneze cu ceea ce e sau sa-si riste sanatatea mintala.Ea a crezut ca a deblocat toata secretele din trecutul sau,dar exista adevaruri care sunt inca ingropate care o lasa intrebandu-se ce este real si ce nu este real.





Recenzie:

Recunosc ca sunt dependenta de acest gen de carti si cand am primit o copie am fost foarte fericita.Multumesc! Povestea lui Eve ma fascinat de la inceput.Nu doar pentru ca ea era asa,ci din cauza lucrurilor care s-au intamplat in carte.In prima carte am citit despre cum oameni se luptau ca sa supravietuiasca in fiecare zi.In aceasta cartea nevoia de a supravietui-nevoia de a face orice pentru a-i ucide pe cei care erau Bane era ceea ce a facut totul mai intens.Ce puteau sa faca oamenii pentru a supravietuii in aceasta carte a fost uimitor si incredibil.Si chiar daca au fost cateva lucruri care nu mi-au placut,restul a fost prefect.


Fiecare cuvant,fiecare capitol,cateva scene-m-au facut sa vreau sa aflu mai mult.Felul in care lucrurile au ajuns si cum Eve a reusit sa faca ceea ce era corect de fiecare data ma facut sa iubesc povestea si mai mult.
Inca o data au existat foarte multe minciuni.Foarte multe actiuni disperate.Dar ceea ce ma socat cel mai multe a fost felul in care Eve s-a schimbat si ceea ce s-a intamplat dupa ce a fost rapita si a scapat.
In prima carte mi-a placut de West cat de cat,acum il urasc.Poate a avut motive pentru ca s-o minta sau s-o tradeze pe Eve,dar parerea mea despre el s-a schimbat pentru intodeauna.

New Eden ar fi putut sa fie locul perfect pentru toata lumea.Un loc in care puteau sa fie in siguranta
.Un sanctuar pentru cei care vroiau sa traiasca si sa fie protejati.

Mi-a placut felul in care Eve incerca sa-i protejeze pe toti,in special pe Avian,insa in acelasi timp am urat faptul ca ea mereu incerca sa se sacrifice pentru ei.Nu era corect pentru ea,chiar daca nu era in totalitate om.Era destul de puternica si capabila sa faca totul singura.Am admirat-o pentru asta.
Dar ceea ce mi-a placut ,si sper ca nu se va schimba in cartea urmatoare,a fost faptul ca oamenii nu o tratau pe Eve diferit.Si ea merita asta dupa tot ceea ce a facut pentru ei.
Avian-parerea mea despre el nu s-a schimbat.E preferatul meu si asta nu se va schimba.Poate a facut cateva lucruri rele,insa intelege de ce,si daca as fi fost in locul lui as fi facut la fel.Nu-l pot invinovati pentru ca o iubeste pe Eve atat de mult si ca isi doreste sa o protejeze.

Restul a fost prefect.Cum totul s-a intamplat de la inceput si personajele noi.(din care aproape jumatate le-am urat).
Nu mi-a venit sa cred unele lucruri din trecutul lui Eve pe care le-am citit.Si ma intreb oare ce urmeaza?Ce o sa faca Eve in continuare acum ca stie ca poate sa faca lucruri pe care nu si le-a imaginat?

Perfecta.Geniala.Epica.


Niciun comentariu: