duminică, 7 iulie 2013

Recenzie:Pe Strada Dublin de Samantha Young.


Tot ce vrea ea este prezentul. Însă viitorul îi rezervă o surpriză...

Jocelyn Butler a fugit ani întregi de trecutul său. Însă bărbatul seducător pe care îl cunoaşte o va dezbrăca de toate... secretele.
Acum patru ani, Jocelyn Butler şi-a lăsat în urmă trecutul dureros şi a plecat din Statele Unite în Scoţia, pentru a lua totul de la capăt.
S-a hotărât să-şi îngroape suferinţa şi să meargă înainte fără a se mai implica în nicio relaţie.
Pare mulţumită să ducă o viaţă retrasă până în clipa în care se mută într-un apartament superb pe Dublin Street. Acolo cunoaşte un bărbat care zguduie din temelii lumea ei păzită cu grijă.
Braden Carmichael obţine întotdeauna ce vrea. Ştiind cât de sceptică este Joss privind orice fel de relaţie, Braden îi propune un aranjament sexual care să satisfacă atracţia intensă dintre ei şi care să le ofere în acelaşi timp libertate totală.




Recenzie:
Carti ca aceasta-scrise atat de frumos si cu o poveste pe care n-o poti ignora-sunt acele carti care as putea sa le citesc de o suta de ori si nu m-as satura de ele.

"Pe Strada Dublina" este una dintre acele carti.Din momentul in care am inceput sa citesc despre Jocelyn si Braden am fost dependenta.Dependenta de povestea lor,stiu sunt un pic ciudat,dar este adevarat.
Frumos,foarte buna,relatii nebune,un trecut urat si personaje minunate.

Lui Jocelyn "Joss" Buttler ii este frica de ceea ce s-ar putea intampla maine.Dupa ce si-a pierdut familia si prietena cea mai buna viata ei s-a intors pe dos,iar acum dupa ce a trait patru ani in Edinburgh ,Jocelyn tot ceea ce incearca este sa-si continue viata.Exista doua lucruri pe care nu le face:nu vorbeste despre trecutul ei si nu lasa pe nimeni sa se apropie de ea prea mult.
Asta pana cand ii intalneste pe Braden si Ellie Carmichael.

Ellie este o fata extraordinara si prietena cea mai buna pe care toata lumea ar trebuii sa o aiba.Jocelyn este cea care are acest noroc.
Braden-sexy,fermecator si genul de barbat care obtine tot ceea ce vrea-face tot posibilul sa o castige pe Jocelyn.Foarte multe urcusuri si coborasuri,ceea ce a fost greu,dar a meritat sa citesc despre asta.Incapatanare lui Braden s-a dovedit a fi un lucru bun.O vroia de Jocelyn,asa ca a facut tot ceea ce a putut ca s-o aiba.A fost o nebunie,intensa si destul de interesanta.Mi-a placut felul in care incerca s-o faca sa-l observe tot timpul.Ei bine,a fost destul de clar ca ceva urma sa se intample.Si s-a intamplat.A fost cel mai bun lucru care se putea intampla in viata lui Jocelyn.

Sincera sa fiu,intre incapatanarea lui Jocelyn si nevoia ei sa ii tina pe toti la distanta,mi-am dorit sa nu fie asa.Adica,da,a avut parte de un trecut destul de urat,insa nu a fost vina lui Braden sau a altora.In rest?Mi-a placut atitudinea ei,felul in care reactiona cand era in preajma lui Braden.

Felul in care lucrurile s-au schimbat,pas cu pas-cum Jocelyn a inceput sa realizez ca nu putea sa opreasca inevitabilul,a fost perfect.Ea era franta,si desi nu a recunoscut niciodata,Braden a ajutat-o sa-si revina.Nu complet,de ajuns incat sa simta ca ea nu era un pericol pentru cei pe care ii iubea si care o iubeau.

Incredibil.

Totul a fost destul de intens-in special relatia lui Jocelyn cu Braden.Amandoi erau incapatanati,amuzanti si incredibili.Viata lor nu era perfecta,insa amandoi au supravietuit si au continuat sa traiasca facand ceea ce credeau ca era bine pentru ei.

Mi-a placut de Ellie.Era draguta si minunata,un pic prea naiva.Genul de fata pe care o vrei in viata ta,genul de prietena pe care iti doresti sa o ai,asa ca eu cred ca Jocelyn era norocoasa.
Se pare ca nu l-am mentionat pe Adam mai sus.Ei bine,cum am putut sa uit de el?Prietenul cel mai bun a lui Braden si barbatul pe care il iubea Ellie,Adam este unul dintre personajele mele preferate,chiar daca l-am urat un pic pentru ca uneori era atat de idiot.Aratos,fermecator si categoric un prieten foarte bun,Adam a fost prezent in viata lui Jocelyn si a lui Braden constant.Un lucru destul de bun.

"Pe Strada Dublin" este plina de surprize si mi-a placut asta.Momente triste,fericite,nebune si intense la care ma gandesc in continuare.
Un prologue dureros.Un inceput nebun.Un sfarsit perfect.Un epilog Epic.


Niciun comentariu: