marți, 25 iunie 2013

The Fault In Our Stars-movie news.

Ati citit cartea The Fault In Our Stars?Eu am citit-o si o ador.Este pur si simplu superba.Chiar daca subiectul este un pic mai complicat,povestea este absolut superba.
Din fericire cartea a aparut la editura Trei,titlul fiind Sub Aceeasi Stea.Va recomand sa o comandati si s-o cititi.Nu o sa regretati.
Mhm.Dar nu despre cartea aveam de gand sa postez,ci despre ecranizarea ei.Dap,se intampla.Din August.Este oficial.Avem si cast:Shailene Woods si Ansel Elgort au fost alesi pentru rolurile principale.Yay.


2 comentarii:

Anny spunea...

Si eu ma bucur ca incep in curand filmarile :D E una din cartile mele preferate :X
Dar din ce am citit pe internet, cei doi or sa fie frati in Divergent...si iubiti in TFIOS..that's gonna be weird!

Oana H. spunea...

Da,o sa fie un pic ciudat,dar ce mai conteaza.Eu ma bucur ca o sa apara filmul si atat.