duminică, 16 iunie 2013

Recenzie:A Song For Julia de Charles Sheehan-Miles.

Toata lumea ar trebui sa aiba ceva impotriva cui sa se revolte.

Crank Wilson si-a parasit casa din South Boston cand avea 16 nai pentru a incepe o formatie punk si sa isi arda furia impotriva lumi.Dupa 6 ani, inca nu se intelege cu tatal sau,un politist din Boston,si nu vorbeste niciodata cu mama sa.Singura relatie care conteaza pentru el este cea cu fratele lui mai mic,dar sa aiba grija de Sean poate fi o slujba full-time.Singurul lucru pe care Crank il vrea in viata sa este sa fie lasat in pace ca sa isi scrie muzica si sa isi conduca formatia spre succes.

Julia Thompson a lasat un secret in Beijing care s-a transformat intr-un scandal in Washington,DC,amenintandu-i carierea tatalui sau si care domineaza viata familiei.Acum,studenta in ultimul an la Harvard,este bantuita de o voce din trecut si refuza sa isi piarda controlul emotiilor vreodata,in special cand vine vorba despre un baiat.

Cand Julia si Crank s-au intalnit la un protest anti-razboi in Washington in toamna anului 2002,conexiunea dintre cei doi este atat de puternica incat ameninta sa distruga totul.



Recenzie:

A Song For Julia este o poveste foarte frumoasa.Din momentul in care am vazut descriere mi-am dorit sa citesc cartea si uite ca am avut sansa.
Trebuie sa repet ca a fost o poveste asa de frumoasa,chiar daca au fost foarte multe momente triste.Dar am vrut sa citesc totul.Am vrut sa fiu sigura ca lucrurile complicate nu vor strica totul.Am vrut sa fiu sigura ca sfarsitul va fi exact cum ma asteptam.

A Song For Julia ma facut sa ma gandesc la toate lucrurile rele care se pot intampla,dar cumva aceasta poveste ma facut sa-i apreciez mai mult pe oamenii la care tin.
Recunosc ca inceputul nu a fost cum m-am asteptat si ca m-am indoit putin,dar apoi am citit mai mult si mi-a placut totul.

Aceasta este povestea Juliei si a lui Crank.Doua persoana care se intalnesc,insa trecutul lor-mai bine spus trecutul Juliei nu o lasa sa mearga mai departe.Din cauza trecutului ei totul este mai complicat si mai greu.La inceput sunt doua persoane care au vorbit si au fost de acord ca nici unul dintre ei nu cauta o relatie serioasa..dar ei stiau ca ceva se intampla intre ei.Chimia-ceva ce nu poti rata.

Trecutul Juliei este intunecat si plin de evenimente urate.Evenimente care i-au ruinat viata,dar a supravietuit si a incercat sa traiasca in continuare.
Nici viata lui Crank nu este usoara.Intre trupa lui si slujba lui,familia lui Crank nu o duce chiar bine.El are un frate bolnav.Parintii lui sunt separati,iar el nu stie motivul.

Dar Julia si Crank s-au intalnit si atunci viata lor s-a schimbat pentru intodeauna.
Da,recunosc ca a fost un pic ciudat cum Julia si Crank se purtau cand erau impreuna,insa uneori era amuzant.

Ador sa citesc cum in carti intodeauna exista o fata care ajunge sa fie muza unui muzician.Desi in aceasta carte este un pic diferit,nu pot ignora faptul ca Crank a scris doua cantece despre Julia.
Nu ma intereseaza cartile despre politica si razboi-chiar daca subiectul este schimbat intr-un fel-dar aceasta carte ma ajutat sa realizez ca uneori trebuie sa le dau o sansa.

Aceasta este povestea de iubire dintre o fata,care crede ca trecutul ei intodeauna va fi prezentul si viitorul ei- si un baiat -care lupta pentru ceea ce vrea.

Partea mea favorita a fost cand Julia le-a  spus parintilor si surorilor ei adevarul despre ce i s-a intamplat si cand a recunoscut intr-un final faptul ca-l iubea pe Crank.Dupa tot ceea ce s-a intamplat ,asta ar fi trebuit sa se intample,cel putin in mintea mea,si uite ca am primit ceea ce mi-am dorit.

Aceasta carte a fost foarte buna si ma bucur ca am citit-o.Da,au fost momente bune si rele,iar acestea au creat ceva frumos si uimitor.


Niciun comentariu: