marți, 25 iunie 2013

Orasul Oaselor,Orasul de cenusa..Hmm.

Ei,se pare ca nu trebuie sa asteptam foarte mult pana sa aflam noutati despre filme.Yep,nici macar nu a aparut Orasul Oaselor si deja se vorbeste despre ecranizarea carti Orasul De Cenusa.Stiti cand se va intampla asta?Din toamna.
Eu ,personal,ma bucur.Recunosc ca abia astept sa vad Orasul Oaselor.Cartea este una dintre preferatele mele,iar castul ales este superb.Din pozele pe care le-am vazut si cele doua sau mai multe trailere care au aparut pot sa spun ca eu cred ca o sa fie un film incredibil.Deci care mergeti la cinema cand apare?Eu sper ca merg.
Pana atunci mai e,dar o sa ma bucur in continuare de noutatile pe care le primim.Yikes.Cred ca e timpul sa ma recitesc seria...Hmm.
Cu siguranta nu sunt singura care isi doreste ca luna Iulie sa treca mai repede..

Niciun comentariu: