sâmbătă, 29 iunie 2013

New



Tsk!Dupa cum am anuntat pe facebook luni,am fost plecata de acasa toata saptamana(asta se va intampla o data la doua saptamani,din cauza lucrului si lipsei de transport cand sunt in schimbul de dupa masa) asa ca am avut programate cateva postari(book blitz-urile).Si uite ca vin acasa si ghiciti ce gasesc?Cateva cover reveal-uri si cateva noutati in legatura cu cateva carti care abia astept sa apara.Yey!

Astazi am decis sa termin doua carti: An Endless Summer de C.J Duggan (am primit de la autoare un ARC,desi cartea apare abia in 17 iulie.Gasiti recenzia volumului I,The Boys Of Summer, din seria Summer pe blog) si One Tiny Lie de K.A. Tucker.Genial.

In sfarsit am reusit sa imi achizitionez cartea Pe Strada Dublin de Samantha Young,cartea care a aparut la editura Trei.Desi am citit-o deja in engleza,planuiesc sa o citesc din nou si asa o sa scriu recenzia.

In ultimul timp am vazut prea multe poze din filmul Orasul Oaselor si prea multe poze de la platourile de filmare Divergent..Pfft.Abia astept sa apara o data filmele!Cred ca in curand o sa ma apuc sa recitesc seria Divergent...Mda.Nu ma deranjeaza,mai ales ca este una dintre preferatele mele.


Am uitat sa pun intrebarea asta si pe blog: Ce parere aveti despre noul look al blogului?Stiu,e simplu,dar mie imi place foarte mult.Mai ales ca este combinatia alb-negru.

Voi ce mai cititi?

Niciun comentariu: