duminică, 12 mai 2013

Recenzie:O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks.

"La şaptesprezece ani, viaţa mea s-a schimbat pentru totdeauna... Am cincizeci şi şapte de ani, dar chiar şi acum îmi aduc aminte tot ce s-a întamplat în anul acela, până în cele mai mici detalii. Adesea retrăiesc acel an, readucându-l la viaţă, şi, când o fac, mă copleşeşte mereu un amestec ciudat de tristeţe şi bucurie... Aceasta este povestea mea şi promit să nu omit nimic... La început, veţi zambi şi, mai apoi, veţi plânge. Să nu spuneţi că nu aţi fost avertizaţi."

Recenzie:


Am inceput sa citesc cartea "O plimbare de neuitat" gandindu-ma ca in sfarsit am sansa sa citesc o carte scrisa de Nicholas Sparks.Un autor despre care am auzit foarte multe lucruri bune.Imi doream foarte mult sa citesc macar o carte,mai ales dupa ce am vazut cateva ecranizari.
Ei,uite ca am inceput cu "O plimbare de neuitat".O poveste absolut minunata care ma facut sa zambesc,dar si sa plang.
Desi,recunosc ca m-am astept la o asemenea reactie,m-am tot gandit de la inceput daca va exista vreo diferenta intre carte si film.Bineinteles,exista.Dar atat filmul,cat si cartea sunt unice in felul lor.

"O plimbare de neuitat" ne ofera sansa sa fim martori la un eveniment emotionant.Avem sansa sa descoperim ce inseamna sa descoperi iubirea,apoi sa o pierzi dupa un scurt timp.Sa descoperi faptul ca zilele tale alaturi de persoana care o iubesti sunt numarate..

Aceasta este povestea lui Landon Carter,un baiat in varsta de 17 ani,care din punctul lui de vedere viata este frumoasa.Ca un adolescent normal lui Landon nu-i prea pasa de multe lucruri.Se distreaza alaturi de prieteni lui.Are parte de o adolescenta cat de cat normala..Asta pana cand decide sa o invite pe Jamie Sullivan la bal.

Mi-a placut de Landon.Uneori reactiile lui mi s-au parut un pic exagerate,insa avand in vedere faptul ca pentru el conta foarte mult ce credeau prietenii lui despre el,am ajuns sa cred ca era ceva normal.
Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost schimbarea care s-a petrecut in viata lui.Cum treptat a inceput sa realizeze greselile pe care le-a facut.Cum treptat a incercat sa faca ceea ce era mai bine pentru alti..pentru Jamie.

Jamie.Poate comportamentul ei parea ciudat pentru alti,insa eu am considerat ca era perfecta.Faptul ca se comporta bine cu toata lumea,ajuta copii de la orfelinate sau ca ajuta pe toata lumea dovedea ce fel de fata era,adica o fata buna.Ceea ce nu era un lucru rau..Mi-a parut foarte rau ca era bolnava,mai ales ca sanatatea ei s-a inrautatit dupa ce Landon a marturisit ceea ce simtea.Tocmai cand lucrurile incepeau sa se schimbe,sa devina mai interesante.

Mi-a placut cum treptat totul s-a schimbat.Cum doar cateva plimbari,cate discutii au facut ca relatia dintre doua persoane total diferite sa se schimbe,fara ca cei doi sa-si dea seama.Dar asa se intampla mereu.Doi oameni ajung sa se cunoasca ,apoi ce urmeaza depinde de cei doi.In cazul acesta ceea ce a urmat ar fi putut fi o poveste minunata de dragoste ,ceea ce a si  fost,insa cu un sfarsit trist si dureros.

O poveste foarte emotionanta.Recunosc ca poate la inceput e un pic plictisitoare,poate unele lucruri par fara sens,insa treptat am descoperit lucruri despre personajele din carte.Detalii mici care au creat o lume fascinanta.
Uneori doar o simpla poveste ca aceasta te poate face sa te gandesti la viitor,la ceea ce ar putea sa se intample sau la ceea ce ai vrea tu sa faci.La posibilitatea de a avea parte de lucruri pe care nu ti le-ai imaginat niciodata.Iti ofera un impuls sa devii mai curajos,sa dai o sansa lucrurilor pe care nu ai indraznit niciodata sa le faci.

Am citit cartea,mi-a placut foarte mult si acum am ajuns sa ma intreb de ce am amanat-o atat de mult.Regret,dar macar acum stiu ce am pierdut.

Va recomand sa citit aceasta carte.Este absolut superba!



Daca inca nu ati citit cartea sau daca inca nu ati vazut filmul va recomand sa faceti asta.Mai jos gasiti trailerul filmului.In rolurile principale sunt: Mandy Moore si Shane West.


Niciun comentariu: