sâmbătă, 18 mai 2013

Poze The Maze Runner.



Am citit recent cartea.Pentru mine a fost geniala!Nu stiu ce parerea aveti voi,daca ati citit-o,insa eu abia astept sa citesc volumul doi.
Din cate am inteles au inceput sa filmeze deja si au aparut cateva poze cu castul.







Mie mi se pare ca actori se distreaza de minune la filmari si in general.Sper ca in curand sa apara si poze din film.Cine stie poate chiar o sa am norocul asta.Sincera sa fiu nu m-as supara.
In curand am de gand sa ma apuc de al doilea volum si o sa incerc sa scriu recenzia pentru primul volum.Hmm.Am scris ceva ,dar a fost scurt si consider ca mai pot sa adaug mult si bine.Dap,mi-a placut foarte mult cartea,asa ca daca gasiti o recenzie foarte lunga sa nu va speriati.
In legatura cu castul.Eu cred ca sunt perfecti,mai ales Dylan si Kaya.

O sa incerc sa mai postez si alte poze cand o sa mai gasesc.Nu cred ca pot rata sansa de a afla ce se petrece pe platourile de filmare.

Va reamintesc faptul ca primele doua volume din seria Maze Runner au aparut la editura Litera.Va recomand sa le cititi!

Niciun comentariu: