miercuri, 10 aprilie 2013

Recenzie:The Boys Of Summer de C.J. Duggan.



Parea destul de natural sa ii numeasca "Baietii Onslow".De fiecare data cand intrau pe usa de la intrarea Hotelului Onslow ,dupa o saptamana grea de lucru ,rasul lor era tare si natural cand se asezau pe scaunele de la bar.M-am uitat printre partitile restaurantului,o separare subtire dintre lumea mea si a lor.Nu ma puteam opri sa nu zambesc de fiecare data cand ii vedeam,cand il vedeam...Toby Morrison.


Tacuta Tess nu se gandea la o slujba pentru vara.Tot ceea ce isi dorea era sa uite de liceu si sa se distreze cu prietenii ei pana cand urma sa incepea anul 12.
Pentru Tess cand este vara se intampla totul:plimbari cu bicicleta pe langa lac,sa priveasca artificile la spectacolul Onslaw si  bataia cu apa sambata in piata.

Cum au convins-o prietenii ei sa o lucreze?

Dupa o prima tura dezastruoasa,grosolani turisti bogati si un fost prieten ,Tess este convinsa ca nimic bun nu va rezulta pentru ea daca va lucra.Totusi,Tess gaseste aliati intr-un grup de baieti ,"Baietii Onlosw",care au varsta necesara pentru a conduce masini,sa bea bere si sa nu se ingrijoreze din cauza orelor de culcare.Vara de lucru a lui Tess se extinde in viata ei cu o serie de inceputuri noi cu noi ei prieteni,o iubire interzisa si un haos sfasietor.

Toate cu singurul baiat pe care nu a putut sa-l uite.

Va fi o vara pe care si-o va reaminti pentru intodeauna.


Recenzie:

De cand am vazut coperta-ei bine ,intai am citit descrierea apoi am vazut coperta -  am vrut sa citesc cartea.Cand in sfarsit am primit o copie am dansat de fericirea , am inceput sa o citesc imediat si am uitat de celelalte carti.
Tot ce pot sa spun este ca a meritat sa astept si ca descrierea a fost perfecta.
Adevarul este ca vreau mai mult.Nici macar nu pot sa imi amintesc ce s-a intamplat in jurul meu deoarece eram atenta doar la ceea ce se intampla in carte.
C.J. ,mi-ai atras atentia cu povestea ta minunata!

The Boys Of Summer este povestea lui Tess.O fata care incerca sa nu atraga atentia asupra ei si traia in umbra prietenei ei cele mai bune,dar totul se schimba o data ce incepe vara.
Ellie si Adam,prietenii lui Tess,o conving sa lucreze la hotelul Onslow cu ei.Nu era exact ceea ce Tess vroia sa faca,dar prietenii ei reusesc sa o convinga.Ceea ce ea nu s-a gandit este ca urma sa aiba parte de ceea mai faina vara.
De ce?Ei bine,pot sa spun doar ca exista un baiat care i-a atras atentia lui Tess..

La Hotelul Onslow se aflau mereu un grup de baietii pe care Ellie ia numit "The Onslow Boys-unul dintre ei fiind Toby Morrison.Exact baiatul de care vroia Tess sa se apropie.
A fost destul de amuzant sa citesc despre cum Tess reactiona de fiecare data cand era aproape de Toby- sau toate lucrurile pe care le spunea ea.Am ras de fiecare data cand baietii o tachinau.
Doar cateva carti m-au facut sa zambesc de la inceput pana la sfarsit.Aceasta a fost una dintre ele.

 Mi-a placut foarte mult povestea.Poate mi-a placut deoarece mi-a amintit de toate lucrurile amuzante pe care le poti face cand este vara-sau poate mi-a placut din cauza lucrurilor care s-au intamplat cand Tess si Ellie si-au petrecut timpul cu baietii Onslow.

Vara.Iubire.Baieti.Distractie.Definitia unei veri perfecte.
Nu doar Tess si Toby au fost personajele mele preferate.Nici daca as fi vrut nu as fi putut sa uit de Sean,Stan,Ellie si Adam.Daca ar fi sa ii descriu pe fiecare as face-o,dar sunt sigura ca nu m-as mai opri din scris si nu pot sa fac asta.Tot ce pot sa spun este ca au fost minunati si nebuni.

Chiar daca este prima carte pe care C.J. a scris-o trebuie sa recunosc ca a fost incredibila.Felul in care a scris despre Tess si prietenii ei-felul in care a complicat lucrurile apoi a facut in asa fel incat sa fie bine- ma facut sa imi doresc sa pot sa scriu si eu asa.Dar nu pot..insa sunt bucuroasa ca pot sa citesc acest gen de carti.

Nu stiu daca am citit vreo care care m-a facut sa rad atat de mult.Intre glumele baietilor si frica lui Tess de a face ceva stupid au fost destule momente care m-au facut sa rad.Si mi-a placut fiecare secunda.
Am fost bucuroasa ca a scris cartea doar din punctul de vedere a lui Tess,desi as fi vrut sa stiu ce credea Toby despre ea( parerea din punctul lui de vedere).Cel mai mult din cauza ca au fost momente cand Toby se purta destul de ciudat si in acele momente chiar vroiam sa stiu ce ii trecea prin minte.

Ce nu mi-a placut?Ei bine,mi-a placut totul,dar trebuie sa recunosc ca as fi preferat ca Adam sa fi ramas tot timpul.Acel baiat era cam nebun si mi-a placut de el.Bineinteles,nu era singurul,insa a fost prietenul lui Tess de la inceput si mi-ar fi placut sa citesc mai mult despre el.

Uneori cand gasesti cartea perfecta uiti despre celelalte carti pe care le-ai citit inainte si tot ceea ce iti dorsti sa faci este sa ii dai mai mult de 5 stele.Cum nu pot sa fac asta tot ce pot este sa va spun sa cititi aceasta carte si sper sa va placa.

Niciun comentariu: