luni, 8 aprilie 2013

Recenzie:Hopeless de Colleen Hoover.


Uneori sa descoperi adevarul te poate lasa fara speranta mai multe decat sa crezi minciunile..


Asta realizeaza Sky dupa ce il intalneste pe Dean Holder.Un baiat cu o reputatie care o intrece pe a ei si o abilitate stranie de a invoca sentimente in ea pe care nu le-a mai avut niciodata.El o ingrozeste dar in acelasi timp o captiveaza de la prima intalnire si ceva in legatura cu felul in care o face sa simta readuce la suprafata amintirii din trecut pe care ea  doreste sa fii ramas ingropate.

Sky se lupta sa il tina la distanta stiind ca o sa ii faca probleme,dar Holder insista sa invete totul despre ea.Dupa ce cedeaza din cauza insistentelor lui,Sky in curand afla faptul ca Holder nu era cine sustinea el ca era.Cand secretele pe care el le tinea ies in sfarsit la suprafata,fiecare fatada a vietii lui Sky se schimba pentru intodeauna.



Recenzie:

Aceasta a fost una dintre cele mai bune carti pe care le-am citit.Aceasta carte ma facut sa rad,sa zambesc si sa plang,si la sfarsit am ramas fara cuvinte.

Nu este prima carte scrisa de Colleen pe care am citit-o.Prima a fost Slammed-pe care am iubit-o apoi Point Of Retreat.Acele carti m-au facut sa iubesc cartile scrise de Colleen,iar acum dupa ce am citit Hopeless vreau mai mult.

Daca ma gandesc la tot ceea ce s-a intamplat in carte trebuie sa spun ca singurul cuvant care il pot folosi care sa o descriu este: minunata.
Povestea a fost destuk de intensa,chiar daca inceputul mi s-a parut destul de normal,sau cel putin asa mi s-a parut mie.
La inceput cand am inceput sa citesc cartea am crezut ca poate o sa fie ca Slammed si Point Of Retreat,ca Hopeless o sa fie o poveste frumoasa si simpla.Ei,bine nu a fost asa.
Aceasta este genul de carte pe care dupa ce o vei terminat nu o sa te poti opri sa te mai gandesti la ea.Vei zambi si te vei enerva.O sa razi ,o sa plangi.Dar ceea ce conteaza cu adevarat este ca vei iubi fiecare capitol.Fiecare cuvant.Totul.Ei bine,asta mi s-a intamplat mie.

Sky si-a petrecut timpul invatand acasa fiind protejata de mama sa.Singura prietena pe care o avea era vecina ei.Cumva acea prietene a reusit sa o convinga pe mama lui Sky sa o inscrie la un liceu..si asa se schimba viata lui Sky.
Pana cand Sky la intalnit pe Dean Holder totul a fost ok,dar trebuie sa recunoastem ca atunci cand un baiat intra in viata unei fete totul devine mai interesant.

Acest baiat..Ei,nu a fost intalnirea perfecta,dar cumva am stiut ca era mai mult decat parea.Ceva bun,dar niciodata nu am crezut ca el ascunde ceva important.

De cate ori se poate schimba viata unei fete?

Atatea emotii.Au fost momente cand am ras.Au fost momente cand am uitat sa mai respir.Si au fost momente cand am vrut sa plang.
Sentimentele amestecate pe care le-am simtit cand am citit despre trecutul lui Sky au fost prea instense.Nu am stiu ce sa mai cred,dar sincera sa fiu nu regret ca am citit cartea.Da,normal cand o poveste incepe ca aceasta intodeauna exista ceva rau la mijloc,dar sfarsitul este unul bun.

La inceput nu mi-a placut foarte mult de Dean din cauza atitudinii lui,dar dupa felul in care s-a purtat si toate acele lucruri pe care le-a facut pentru Sky..Era fermecator si aratos,dar uneori felul in care reactiona ma facea sa cred ca nu este genul de personaj care imi place.Ei,asta s-a schimbat.Uneori am crezut ca ceea ce facea era gresit,insa el stia ceea ce facea.L-am judecat prea repede.
Ceea ce ma facut sa imi placa de el a fost felul in care o proteja si o iubea pe Sky,si faptul ca nu a renuntat niciodata sa o caute.

O poveste frumoasa dar si in acelasi timp dureroasa.

Subiectul-ceea ce i s-a intamplat lui Sky cand era mica- este unul destul de rar(sau poate nu am gasit eu multe carti ca aceata-poate una sau doua),dar cand autorii il folosesc si scriu o cartea ca aceasta te vor face sa plangi,si cand personajul principal incepe sa fie cu adevarat fericit asta te va face sa zambesti si sa speri ca asa ceva nu se va intampla persoanelor pe care le iubesti.

Prietenii lui Sky-singurii prieteni pe care ii avea inainte sa afle despre Dean si Lesslie- Six si Breckin au fost cei care m-au facut sa imi doresc sa am prietenii buni ca cei doi.M-au facut sa rad de fiecare data cand incercau sa o faca pe Sky fericita.Si Karen..Ei,tot ceea ce a facut a fost sa o ajute pe Sky si de fiecare data am sperat ca Sky sa intelega,asa ca atunci cand s-a intamplat aproape ca am strigat un "Yey" de fericire.

Holder si-a gasit Speranta si Sky a aflat ce inseamna sa fie Fara Speranta.

 O poveste emotionata.Hopeless este genul de carte care te va face sa uiti sa mai respiri pentru cateva secunde si nu te va lasa sa uiti.

Cu adevarat minunata si epica!


Niciun comentariu: