vineri, 12 aprilie 2013

My Thoughts(#6)





Deci..De ceva timp incerc sa imi dau seama ce sa mai postez pe blog.In afara de Cover Reveal ,Book Blitz si recenziile pentru blog tour,nu mai am alte idei..Se pare ca incep treptat sa postez din ce in ce mai rar.Aproape toate postarile mele sunt programate(book blitz si recenziile) .

Hmm..O sa ma straduiesc sa incep sa postez din nou la rubricile pe care le-am inceput.Singura rubrica la care am continuat sa postez in fiecare duminica este Quotes.Yikes.

In sfarsit se pare ca scapam de frig,dar nu de ploaie.Pfft.Imi doresc atat de mult sa vina vara o data.Nu mai vreau frig!Nu mai vreau ploaie!

In fine..Acum o sa schimb subiectul deoarece stiu ca nu sunt singura care isi doreste sa vina vara o data..

Ei,zilele astea este nebunie mare pe blogurile din tara noastra.De ce?Concursul Libris pentru bloggeri.
Am incercat sa fac si eu un articol.Dupa cateva zile in care m-am rugat ca inspiratia sa ma loveasca am reusit sa postez un articol destul de decent,dupa parerea mea.La inceput nu prea am vrut sa ma inscriu din cauza lipsei se idei..Dupa un timp,dupa ce am citit atatea discutii despre acest concurs,am decis sa incerc.Mi-am spus ca o sa regret daca nu incerc,asa ca Ta-Da am scriu ceea ce am crezut eu ca e cel mai bine.
Recunosc ca nu este un articol foarte lung..Dar ce mai conteaza?L-am postat.Am incercat.Acum tot ce mai trebuie sa fac este sa astept..

Vreau sa adaug: Succes participantilor..

Heh!Anul acesta este plin de surprize..Incepand cu surprizele pe care ni le face de fiecare data editura Epica si terminand cu filmele care trebuie sa apara .

La editura Epica abia astept sa apara urmatoarele carti: Hopeless si Slammed de Colleen Hoover,The Sea of Tranquility de Katja Millay ,Pushing The LImits de Katie McGarry si Wait for you de Jennifer L. Armentrout.5 carti absolut superbe care merita citite de toata lumea.La 3/5 carti gasiti recenziile pe blog,la celelalte 2 o sa incerc sa le fac in curand..
Ma intreb oare ce surprize ne mai pregateste Epica?



Filme...Filme...


The Host..

Am vazut recent filmul The Host!Dupa cum am mai spus am adorat cartea,dar asta nu inseamna ca m-am asteptat la o ecranizare perfecta,si nu a fost asa.Dar..Mie mi s-a parut o ecranizare buna.Un film foarte bun cu un cast extraordinar.

City Of Bones..

De cand am vazut al doilea trailer pentru acest film abia astept sa apara!Nu mai am rabdare.Mi-au placut ambele trailere,desi al doilea ofera mai multe scene care practic m-au lasat masca.Heh.O data cu acest trailer am vazut si primele scene/poze cu Lena Headey aka Jocelyn Fray.No comment.

Catching Fire..

Am vazut doar cateva poze,poster si un teaser scurt de 10 secunde..Doar atat mi-a trebuie ca sa imi doresc sa treaca timpul mai repede.Noiembrie?Mai e mult pana atunci..dar acum ca tot am aflat ca o sa apara un alt teaser trailer in curand astept cu nerabdare acel moment..

Percy Jackson:Sea Of Monsters..

Cum as putea sa ignor acel trailer?Este imposibil!!Ma declar fana serie Percy Jackson(desi am citit doar trei carti din 5 ..pfft.) si mi-a placut foarte mult primul film.Acum..Da,am vazut trailerul .Da,abia astept sa il vad.Hmm.Nu cred ca am rabdare..But what can i do..



Anul acesta apar prea multe filme bune..si nu doar filme,ci si carti.Unele serii s-au terminat sau urmeaza sa se termine,altele incep.Multe carti standalone au fost publicate,majoritatea fiind New Adult,sau urmeaza sa fie publicate.

Astazi am inceput sa citesc On The Island de Tracey Garvis-Graves,pura curiozitate.Am vazut ca are un rating destul de bun,iar recenziile..Pfiu..Cum de nu am citit-o pana acum?Habar nu am.Ei...O citesc acum.Problema mea?In ultimul timp au aparut cateva carti pe care le-am asteptat cu nerabdare .Carti precum: With All My Soul de Rachel Vincent,ultimul volum din seria Soul Screamers(Nu vreau sa se termineee!:(( ) ; The Collector de Victoria Scott ;Twice Tempted de Jeanine Frost ; Apollyon de Jennifer L. Armentrout,am zis ca o aman pana cand termin On The Island ; si multe altele..

Intrebare: Oare cand o sa le citesc pe toate?
Raspuns: O sa imi fac eu timp pana la urma..Toate la randul lor.

Cam atat pentru astazi.

Voi ce mai cititi?Ce ati mai citit?

2 comentarii:

Spunsieu spunea...

Cand cititul e viata ta e tare greu sa pui in cuvinte ceva atat de firesc. Iti inteleg lipsa de inspiratie.

Blacky spunea...

Sincera sa fiu incerc,dar imi sta gandul tot timpul la cartea pe care o citesc in acel timp.Hmm..Pana la urma o sa reusesc eu sa continui cumva.