vineri, 15 martie 2013

Noutati despre Divergent!(Finally Four!!)

Din fericire in sfarsit s-a postat numele actorului care va interpreta rolul Four/Tobias Eaton din Divergent.Finally!Numele lui este Theo James.
Nu am mai auzit pana acum de Theo James..dar pentru mine sincera sa fiu e mai interesant sa vad un actor de care nu am mai auzit,decat unul care este destul de cunoscut..
Recunosc ca nu este tocmai cum mi l-am imaginat pe Four.In mintea mea Drew Roy era pentru mine Four..Ei,bine,nu intodeauna este asa cum vrem noi,nu?

Cateva poze cu Theo.






2 comentarii:

Maria spunea...

Hmm, nici eu nu am auzit de el, dar nu e departe de cum mi-l imaginam eu pe Four. Oricum, abia aștept filmul :D

Blacky spunea...

Si eu abia astept filmul.Mai e pana apare,dar macar ma bucur ca am aflat cine o sa joace rolurile principale.