miercuri, 27 martie 2013

Delirium - poze de pe twitter.

As putea sa spun ca partea buna de cand am aflat actorii alesi pentru acest serial sau mai bine spus de cand a inceput nebunia cu serialul Delirium este ca in fiecare zi sau o data la nu stiu cat timp Gregg,Daren sau Jeanine au postat pe contul lor de twitter diferite poze-cu ei sau cu locatia.
Sincera sa fiu eu ma bucur.Cum sunt o fana mare a seriei Delirium -chiar daca nu sunt de acord cu schimbarile care au fost anuntate ca se vor face la serial- si vreau sa aflu ce se intampla pe acolo.
Halena!Poza a fost postata de Jeanine Mason pe contul ei de twitter.Desi in care Hana e blonda se pare ca au decis sa faca o schimbare.Ei,ce sa ma zic..

Emma mi se pare perfecta pentru rolul Lenei.Recunosc ca nu imi amintesc sa o fi vazut in filme sau seriale-sau daca am vazut-o am uitat(mi se mai intampla..cam des).Dar ce mai conteaza?Sper doar sa numa dezamageasca.
Cele doua poze de mai sus au fost postate de Gregg pe contul lui de twitter.Da,sunt de la platoul de filmare,insa nu se stie cui ii apartine acel loc.


 O sa continui sa postez si pozele pe care le mai am dar cum nu mai stiu care cum au fost postate o sa le pun doar fara comentarii. :)





Niciun comentariu: