marți, 12 februarie 2013

Poze noi din filmul City of Bones.

A trecut ceva timp de cand am mai vazut ceva poze noi oficiale din filmul City Of Bones.Mai sunt cateva luni pana cand apare filmul si sincera sa fiu eu nu prea mai am rabdare..Dar cu siguranta nu sunt singura.
Cele trei poze care au aparut recent sunt cu Robert Sheehan,Jemima West ,Kevin Zegers si Jamie Campbell Bower interpreti rolurilor Simon Lewis,Isabelle Lightwood , Alec Lightwood si Jace Wayland.




Bineinteles,au mai aparut poze cu Lily ,Jamie si Jemima,dar nu aveau legatura cu filmul asa ca nu le-am postat.

Pentru cei care inca nu ati vazut trailerul filmului il gasititi mai jos.

Daca nu ati citit cele trei carti care au aparut la noi in tara la editura Leda va recomand sa o faceti cat mai repede inainte sa apara filmul.In strainatate pana acum au aparut 5 carti din seria Mortal Instruments.







2 comentarii:

Ella spunea...

Nu am citit cartile, SPER sa le am pana incepe filmul...
ughhh UNDER PRESSURE >.<

Blacky spunea...

Mai ai timp destul pana in August sa citesti cartile.