marți, 26 februarie 2013

Noutati despre serialul Delirium..

Ei,pentru cei care ati asteptat cu nerabdare sa aflati cine a fost ales sa interpreteze rolul lui Alex din carte momentul a venit si iata cine este actorul norocos.

Daren Kagasoff

E prima oara cand citesc despre acest actor.Din cate am inteles joaca in serialul The Secret Life of the American Teenager's.


Descrierea rolului facuta de Hollywood Reporter:

Kagasoff will play Alex, the object of Lena's affections. He's a uniformed police officer who on the surface appears tough, smug and a rigid enforcer of the government's rules. Underneath, he's a man with a secret agenda: He's a member of an anti-government group led by Lawrence Tack, one that is infiltrating the most oppressive elements of society while hiding the fact that he still has a mind of his own. A vehement opponent of the government's plan to eradicate love, Alex finds himself intensely attracted to Lena. To explore a future together, he must protect her from receiving the government's curative procedure and convert her to his cause.

2 comentarii:

Maria spunea...

Hmm, eu mi-l imaginam pe Alex altfel, dar așa e tot timpul :))
Nu știu ce să cred despre el, e prima dată când aud de el.

Blacky spunea...

Maria,si eu mi l-am imaginat altfel,dar nu avem ce sa facem.Oricum sunt curioasa cum o sa joace Daren.Nu l-am mai vazut in nici un film/serial.Ii dau o sansa..Cred.